پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

329- برنده جایزه صلح نوبل2006 -مسی یک شخصیت جهانی است

زمان ارسال : چهارشنبه 23 آبان 1397
منبع : سایت رسمی باشگاه

محمد یونس برنده جایزه صلح نوبل 2006 با بازیکنان و مربیان قبل از تمرینات روز چهارشنبه ملاقات کرد و از باشگاه بارسا و مخصوصا لئو مسی سخن گفت محمد یونوس، همراه با معاون رئيس باشگاه روز چهارشنبه صبح از Ciutat Esportiva بازدید کرد و توانست قبل از جلسه تمرینی با بازیکنان و مربیان تیم اول دیدار کند.

او به رسانه های باشگاه گفت:

"اولین بار نیست که از باشگاه بازدید کرده ام این یک واقعیت است که من اینجا ایستاده ام و یک افتخار است که به آنها نگاه میکنم مردم بنگلادش عاشق بارسا هستند آنها از بازی لذت می برند. هر بازیکن یک قهرمان برای آنها است. این یک چیز شگفت انگیز است."

"چرا ما از این قدرت فوق العاده ورزشی برای خیر اجتماعی استفاده نمی کنیم؟ به این ترتیب، ورزش فقط سرگرمی و چیزی تجاری نیست، اما ما در حال کار روی چگونگی استفاده از پتانسیل اجتماعی خود برای تبدیل برخی از جنبه های جامعه هستیم."

"لیونل مسی یک شخصیت جهانی است؛ او بزرگترین قهرمان ورزشی در کل جهان است. یکی از بزرگترین ورزشکاران زمان ما. او نفوذ زیادی در دل میلیون ها نفر از جوانان دارد. آنچه که او انجام می دهد تقلید خواهد شد زیرا او الگویی برای همه است."

لینک ویدیو:

https://www.fcbarcelona.com/football/first-team/news/2018-2019/novel-peace-prize-winner-muhammad-yunus-visits-training-everyone-in-bangladesh-loves-barca-
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.