پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

469- ادای احترام اسطوره های باشگاه فلامینگو به در گذشتگان نوجوان این تیم

زمان ارسال : دوشنبه 22 بهمن 1397
آتش‌سوزی که در نخستین ساعات بامداد جمعه ۱۹ بهمن در خوابگاه تیم‌های فوتبال نوجوانان در مرکز آموزش فوتبال تیم معروف فلامینگو برزیل در شهر ریودوژانیرو روی داد، قربانیان شامل نوجوان بین ۱۴ تا ۱۷ ساله و ۴ تن از کارکنان این مجموعه هستند.

نخستین شعله‌های آتش حدود ساعت ۵ بامداد به وقت محلی دیده شد و نیروهای آتش‌نشانی دو ساعت بعد توانستند آن را به کلی مهار کنند. منشأ این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده است.

باشگاه فلامینگو که پرطرفدارترین باشگاه فوتبال در برزیل است، در واکنش به این فاجعه در شبکه‌های اجتماعی این پیام کوتاه را روی زمینه‌ای سیاه‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد: فلامینگو عزادار است.

زیکو، بازیکن افسانه‌ای تیم ملی برزیل در سال‌های دهه ۸۰ میلادی نیز که خودش در نوجوانی در همین مجموعه آموزش دیده است، در پیامی اینستاگرامی این رویداد غم‌انگیز را تسلیت گفت.

شبکه‌های تلویزیونی محلی تصاویری از خانواده‌های نوجوانان ساکن در این خوابگاه را نشان دادند که از نقاط مختلف برزیل خود را به ریودوژانیرو رسانده‌اند تا از فرزندانشان خبر بگیرند.

اعضای تیم نوجوانان فلامینگو قرار بود در ساعت ۹ و نیم بامداد برای تمرین پیش از بازی با رقیب سنتی خود یعنی تیم فلومیننسه در زمین حاضر شود.

ساختمانی که آتش‌سوزی در آن روی داد، در یک مجموعه بسیار مدرن به نام «نینیو دو اروروبو» واقع در محله «وارژم گرانده» در غرب ریو قرار دارد. اما یکی از بستگان این نوجوانان به شبکه اسپورتی‌وی گفته است که این ورزشکاران موقتا در ساختمان‌های پیش‌ساخته اسکان داده شده بودند.

محله‌ای که آتش‌سوزی در آن روی داد در جریان باران سیل‌آسای چهارشنبه شب بیشترین آسیب را دیده بود.

عکس شامل اسامی کشته شدگان

http://s9.picofile.com/file/8351919000/IMG_20190211_182904_023.jpg
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.