پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

539- تبریک باشگاه بارسا به تایگر وودز

زمان ارسال : دوشنبه 26 فروردین 1398
باشگاه بارسا با انتشار توئیتی از عکسهای تایگر وودز در کنار بازیکنان بارسا قهرمانی او را بعد از 11 سال تبریک گفت (عکسها در کامت).

تایگر وودز، گلف‌باز افسانه‌ای آمریکا که سالها به خاطر حواشی و رسوایی اخلاقی از مسابقات دور بود یا موفقیتی نداشت، یکشنبه شب توانست برای پنجمین بار فاتح رقابت های مسترز گلف شود.

او در حالی به رسم قهرمانان گلف، کت سبز قهرمان این مسابقات را به تن می کند که این پنجمین قهرمانی او در این مسابقات در تاریخ و در کل پانزدهمین قهرمانی او در مسابقات اصلی گلف است.

از آخرین قهرمانی تایگر وودز ۴۳ ساله یازده سال می گذرد. او به خاطر داشتن روابط خارج از ازدواج از همسرش جدا شد و سپس درگیر حواشی دیگر شد. از جمله در خرداد ۱۳۹۶، به خاطر رانندگی در حال مستی در ایالت فلوریدا دستگیر و بعد از چهار ساعت حبس آزاد شد.

قهرمانی او با واکنش های زیادی در آمریکا مواجه شد.

تایگر وودز یکی از برترین قهرمانان گلف در تاریخ شناخته می شود. او بازی حرفه ای گلف را در اواخر تابستان سال ۱۹۹۶ در حالی که تنها ۲۰ سال داشت آغاز کرد و در عرض کم تر از یکسال در آوریل ۱۹۹۷ برنده اولین مسابقه اصلی گلف شد. او رکورددار چندین بازی گلف است و یک دهه در سطح قهرمانی گلف جهان بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.