پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

859- عشق به همسر، مسی ، کلیولندکاواریرز

زمان ارسال : دوشنبه 22 مهر 1398
Simmybeats آهنگساز و هوادار در مراسم عروسیش:
در روز عروسی عشقی که به همسرم دارم با عشقی که برای messi, کلیولند کاواریرز و تیم بارسلونا دارم مقایسه کردم من میدانم صحیح را انتخاب کردم زیرا او بلافاصله از من طلاق نگرفت!(ویدئو در کامنت).



با پرمدال‌ترین دختر ژیمناست جهان آشنا شوید سیمون بایلز ورزشکار زن آمریکایی با کسب 25 مدال که 19 طلا در میان آنهاست در مسابقات جهانی ژیمناستیک رکورد تازه ای ثبت کرد. این دختر 22 ساله و سیاهپوست توانست در هر 4 رشته پرش خرک، حرکات زمینی، چوب موازنه و پارالل ناهمسطح گردن آویز زرین طلا را از آن خود کرد. این ورزشکار آمریکایی رکورد 23 مدال جهانی ویتالی شربو ژیمناستیک اسطوره ای بلاروس را شکست او همچنین 4 مدال طلای المپیک 2016 ریو را دارد.تاثیر او چنان بوده که در حرکات زمینی نام دو حرکت که فقط مختص خودش هست بنام بایلز نامگذاری شود (ویدئو در کامنت).



پیتر چک در اولین دیدارش برای تیم فونیکس دو پنالتی را مهار کرد و باعث پیروزی تیمش شد و جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد(عکس در کامنت).


سیزده سال پیش (سال 2006) در چنین روزی و در دیدار چلسی مقابل ردینگ، جان تری بعد از مصدومیت پیتر چک و کارلو کودیچینی درون دروازه ایستاد به همین مناسبت؛ چند تا عکس از بازیکنان به عنوان گلر(عکس در کامنت).
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.