پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توپ طلا و پشت پای مسی به رونالدو و بوفون

زمان ارسال : دوشنبه 8 خرداد 1396
لیونل مسی را باید آقای فینال ها دانست. اودر ویسنته کالدرون یک بار دیگر ثابت کرد که بازی های فینال به او انرژی مضاعفی می دهند.
مسی در هفتصدمین بازی رسمی خود، بیست و ششمین فینالش را تجربه می کرد و حریف نیز آلاوس بود.


فینال جام حذفی اسپانیا با هنرنمایی مسی شروع شد و بازیکنان عصبانی آلاوس بارها روی او مرتکب خطا شدند. شکل بازی مسی نشان می داد که بارسا تنها در صورت خلق یک معجزه، شکست خورده زمین را ترک خواهد کرد.
مسی دقیقه 24 زهر خود را به آلاوس ریخت و روی همکاری با نیمار موفق شد گل اول را به ثمر برساند. دقایقی بعد او یک پاس استثنایی به آلکاسر داد که با واکنش خوب گلر آلاوس تبدیل به گل دوم آبی اناری ها نشد.
دقیقه 45 و در شرایطی که بازی 1-1 مساوی بود، مسی شروع کننده حرکتی بود که در نهایت به گل دوم بارسا ختم شد و دقیقه 48 نیز او پاس گل سوم را به آلکاسر داد.



مسی با گلی که به ثمر رساند، آقای گل کوپا دل ری شد. او در لالیگا نیز آقای گل شد و در لیگ قهرمانان نیز در حال حاضر این عنوان را در اختیار دارد.

مسی با گلزنی در فینال کوپا دل ری امسال، حالا در یک قدمی رکورد تلمو زارا قرار دارد. او در 4 فینال(2009، 2012، 2015 و 2017) گلزنی کرده و زارا در 5 فینال.


با این قهرمانی، تعداد افتخارات مسی با بارسلونا به عدد خیره کننده 30 رسید. او با کسب 5 عنوان قهرمانی در کوپا دل ری، همراه با پیکه و اینیستا، از این حیث بهترین رکورد را در میان بازیکنان بارسلونا دارد.
مسی این جام را در ورزشگاه محبوب خود «ویسنته کالدرون» کسب کرد؛ ورزشگاهی که او در آن بارها و بارها درخشید؛ دو کوپا دل ری را بالای سر برد و گل های فراوانی هم وارد دروازه اتلتیکو کرد.

مسی هرچند فصل را با یک جام به پایان برد ولی حالا کسی نمی تواند انکار کند که او در کنار رونالدو و بوفون، همچنان شانس مسلم توپ طلا محسوب می شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.