پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید های بارسا به کدام سمت وسو می روند؟

زمان ارسال : دوشنبه 30 مرداد 1396
هر روز خبر جدیدی می رسد،از اریکسن و دله آلی بگیرید تا کوتینیو همه کاندید های حضور در بارسا هستند ؛ در حالی که فرصت کمی تا پایان نقل وانتقالات باقی مانده است و بارسا هنوز نتوانسته مهره های مد نظرش را به نیوکمپ بیاورد . اما نکته ی جالبی که من را وا داشت تا این مطلب را بنویسم ؛ خرید های عجیب بارسا است . از کوتینیو به عنوان تقویت کننده ی خط هافبک یاد می شود و دمبله جانشین نیمار است! ولی به نظر کوتینیو جانشین نیمار است و شاید به جای مثلث MSD شاهد مثلث MSC باشیم ! برای اثبات این موضوع دو دلیل وجود دارد :
۱_ستاره های بارسا در خط هافبک را ببینید :
۱_اینیستا ۲-بوسکتس۳_راکیتیچ۴_روبرتو۵_گومز۶_دنیس سوارز۷_پائولینیو۸_آردا توران۹_کارلوس آلنا
تازه قرار است به این لیست یری مینا وژان میشل سری هم اضافه شوند ! کوتینیو هم اگر کاندید حضور در خط میانی باشد .این یعنی بارسا دوازده بازیکن در خط میانی دارد! واین سبب ترافیک شدید در خط هافبک می شود؛مگر بارسا چند بازیکن در خط هافبک می خواهد؟ با توجه به سیستم چهار سه سه بارسا مدیریت این همه بازیکن بسیار سخت به نظر می رسد .تازه لیست خروجی بارسا هنوز مشخص نشده و گومز وتوران تنها کاندید های خروج هستند که تعداد بازیکن های بارسا در خط میانی به عدد ده می رسد! چطور می شود این همه بازیکن را مدیریت کرد؟ این پاسخی است که مدیریت و کادر فنی بارسا باید بدهند .
۲_قبل از این که نیمار از بارسا برود . مدیران شایسته ی بارسا آهی در بساط نداشتند و شایعه شده بود بارسا خرید هایش را با معاوضه ی بازیکن انجام می دهد. بعد از رفتن نیمار بارسا صاحب ۲۲۰m یورو شد از این مبلغ چهل ملیون صرف پائولینیو شد و چهل ملیون هم صرف سری می شود،رقم انتقال کوتینیو هم صد وسی ملیون است که جمع این ها با هم به عدد ۲۱۰ ملیون یورو می رسد! آن وقت بارسا از کجا می آورد که پول دمبله را بدهد ؟! این نکته به شکل فاحشی نشان از آن دارد که کوتینیو نیمار جدید بارسا است واگر لیورپول قبول نکند . آن ها سراغ دیماریا یا بازیکنان دیگر می روند اما با توجه به قیمت گزاف در خواستی دورتموند برای دمبله ، به نظر می رسد مسئولان بارسا از این انتقال منصرف شده اند . پس این نکته را بدانید که تکلیف خط هافبک با حضور بازیکنانی مثل پائولینیو وسری روشن می شودو الان بارسا به دنبال نیمار خود است که به دست آوردن بازیکنی با کیفیت بالا در روز های اندک باقیمانده کار بسیار دشواری خواهد بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.