پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فیفا،جهنمی که هرگز بهشت نخواهد شد

زمان ارسال : دوشنبه 6 شهریور 1396
شاید برای نوشتن در این باره کمی دیر باشد . امابا توجه به نزدیک بودن مراسم اهدای توپ طلا نوشتن چنین مطالبی خالی از لطف نیست . می خواهم شما را به عقب ببرم ؛ به روزی که سپ بلاتر رئیس فیفا بود ولی ناگهان اتفاق عجیبی افتاد و رئیس بزرگ فیفابه دلیل فساد وتخلفات مالی مختلف دستگیر شد . بلاتر در این باره گفت : نمی دانم چه اتفاقی افتاد اما یکدفعه به خودم آمدم و دیدم که تنها شده ام . آن روز همه خوشحال بودند شاید با خودشان فکر می کردند فساد را برای همیشه از فیفا ریشه کن کردند! و بعد از آن اینفانتینیو با کوله باری از اصلاحات وارد فیفا شد. ولی کسی به آن ها نگفت که اگر رئیس فیفا تنها فرد فاسد در فیفا باشد و بقیه پاک باشند ؛ پس چرا هیچ کس به آن ها اعتراض نکرد ؟ چرا بقیه افرادی که بی گناه بودند ؛ زود تر از این ها دست بلاتر ودوستانش را رو نکردند؟حالا هم که رئیس عوض شده تغییری ایجاد نشده به شکلی که خیلی ها معتقدندند رئیس جدید فیفا به بسیاری از قول هایش عمل نکرده است.
روزی که رونالدو بهترین بازیکن اروپا شد نشان داد که یا فساد هنوز در فیفا وجود دارد ویا مسئولانش ناکارآمد هستند! به حرف هایی که به شما می گویم توجه کنید .رونالدو بهترین بازیکن فصل اروپا شد! از هر کسی معنای فصل را بپرسید به شما می گوید :برهه ای از زمان معادل یک سال ! چطور ممکن است فردی با دو ماه درخشش بهترین بازیکن فصل اروپا شود؟ آن هم درخششی که وابسته به فاکتور های متفاوتی به غیر از فاکتورهای فردی بوده است واز سوی دیگر یک سال معادل دوازده ماه است ! بعد آن وقت برخی از سایت ها به شکل جانبدارانه و خنده داری در زیر تیتر رونالدو نوشتند:کسی که رئال را یک تنه به فینال برد! وای خدای من چقدر این جمله خنده دار است! این افراد درخشش بازیکن را فقط به گلزنی می دانند . کسی ندید در بازی با بایرن مونیخ مارسلو چگونه دو بار توپ را از خط دروازه نجات داد .کسی ندید که چه کسی روبن را تقریبا از جریان بازی محو کرده بود ، کسی آن حرکت انفجاری مارسلو را ندید که چگونه همه را به هم ریخت و بعد توپ را کادو پیچ کرد و با عشق وعلاقه ی فراوان توپ را به رونالدو هدیه کرد! و رونالدو حتی نتوانست در تله ی آفساید نیفتد! و بعد سایت های مختلف از او تمجید می کنند و از کیفیت فنی بالایش سخن می گویند ؛ هیچ کس مارسلو را ندید ؛ هیچ کس!
به سیستم رای گیریشان نگاه کنید ؛ چقدر مسخره و خنده دار است! آن ها از یک عده خبرنگار که جز شایعه پراکنی وپرکردن روزنامه با مزخرفاتشان کار دیگری بلد نیستند نظر سنجی می کنند! از اول فصل نقل وانتقالات، روزنامه های خارجی دارند از احتمال پیوستن قریب الوقوع کوتینیو به بارسا سخن می گویند وهنوز معلوم نیست که او امسال می آید یا سال دیگر ! یا اصلا او می آید؟! نفر بعدی که نظر می دهند مردم هستند. مردم طرفدار تیمشان هستند حتی اگر بدانند مسی از رونالدو بهتراست؛به خاطر تیمشان یعنی رئال مادرید به رونالدو رای می دهند . هواداران سایر تیم ها هم اکثرا طرفدار رونالدو است واین گونه می شود که هر سال رونالدو جوایز فیفا را درو می کند! اما او خودش را گول می زند حتی اگر تعداد توپ طلا هایش برابر مسی یا بیشتر شود ؛هیچ کس او را در حد واندازه های مسی نخواهد دانست.
و این فیفا که معلوم نیست که کی به اشتباهاتش پایان می بخشد ؟وکی بدون این که از کسی طرفداری کند توپ طلا اهدا می کند؟ اینقدر فیفا کار های نادرست کرده که آدم بعضی وقت ها به قهرمانی های اروپا هم شک می کند و دلش از این فوتبال زیبا می گیرد. هر چی که هست امید وارم روزی بیاید که یا مراسم توپ طلا عادلانه شود و یا روزی برسد که کیفیت بازیکنان با توپ طلا و the best های خنده دار یوفا سنجیده نشود و همه بفهمند نام بهترین بازیکن جهان فقط از پنج حرف انگلیسی تشکیل شده است ودر اسمش پنج حرف M,E,S,S,I به کار رفته است که اگر این حروف را درست سرهم کنید به یک کلمه می رسید و آن هم نام باشکوه وزیبای Messiاست!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.