پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیگ قهرمانان اروپا یا مورتال کامبت X !

زمان ارسال : جمعه 24 شهریور 1396
برای لیگ قهرمانان اروپای این فصل شاید تعابیر خیلی زیادی وجود داشته باشه .لیگی که الان اینقدر مدعی داره که تعیین کردن قهرمان این فصل برای همه ی هواداران فوتبال سخت شده است وهر کی تو بنگاه های شرط بندی ساز خودش را کوک می کند! اما مدعیان اصلی قهرمانی کدامند؟
۱_بارسلونا(اسکورپین)
بازگشت رویایی به دوران کرایوف فقید!
اگرچه بارسلونا فصل را با دوشکست برابر رئال آغاز کرد وفصل نقل وانتقالات چندان موفقی نداشت .اما تجربه ثابت کرده است تا موقعی که بارسلونا مسی را در ترکیبش داشته باشد باید از این تیم ترسید حتی اگر مثلثMSNش را از دست داده باشد . مربی جدید هم خیلی زود افکارش را به تیم تزریق کرده وبارسلونا بازی به بازی به فلسفه ی کرایوف نزدیک می شود . نکته ای که همگان را به یاد دوران درخشان پپ انداخته است .
۲_رئال مادرید(رپتایل)
قمار زیدان بر سر یو سی ال سوم؟
کهکشانی که در دو فصل اخیر فاتح اروپا شده اند .دراین فصل هم از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می آیند .اگرچه آن ها موراتا وخامس رودریگزشان را از دست دادند اما در عوض خرید یک دفاع چپ ودفاع مرکزی آینده دار وبازی رسیدن بیشتر به آسنسیو ولوکاس وازکز، در کنار یک مربی باهوش از جمله نکاتی است که آن ها را از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی می کند.ضمن این که عطش سیری ناپذیر آن ها در فتح جام ها دلهره وترس را به دل رقیبان انداخته است!
۳_یوونتوس(جکس)
بازنده های عصبانی
برانکونری ها که با مربی باهوششان دو فینال را در سه فصل اخیر تجربه کرده اند .در فصل جاری هم اگر چه بونوچی را از دست دادند اما با خرید چند بازیکن جوان وآینده دار زمینه ی تغییر پوسته ی تیمشان را داده اند و تنها نکته ای که شاید آن ها را از آینده بترساند باخت های پیاپی در فینال های اروپاست که باید دید آلگری چه تمهیداتی برای از بین بردن باور شکست از تیم ایتالیایی خواهد اندیشید.
۴_بایرن مونیخ(ریدن)
آیا آنجلوتی به قهرمانی های بی شمارش خواهد افزود؟
تیم بایرن مونیخ اگرچه در فصل گذشته نتوانست در برابر رئال مادرید کاری از پیش ببرد اما باید پذیرفت که آنجلوتی مربی است که برای تغییرات نیاز به زمان دارد وقطع به یقین بایرن این فصل با بایرن فصل قبل تفاوت های بسیاری دارد وبا خرید بازیکنی به نام خامس رودریگز دلش را برای قهرمانی حسابی صابون زده است!
۵_پاری سن ژرمن(کوان چی)
MCN مثلث MSN را شکست خواهد داد؟
تیم پاری سن ژرمن با مثلث مخوف وترسناک جدیدش با نام های نیمار ،کاوانی و امباپه امید را در دل پاریسی ها زنده نگه داشته است .مثلثی که به ادعا عده ای از کارشناسان حتی می تواند از مثلث MSN ترسناک تر باشد اما نکته ای که شاید جلوی رویاپردازی های پاریسی ها را می گیرد شخصیت قهرمانی نداشتن وشکست های پیاپیشان در برابر تیم های بزرگ اروپایی است .باید دید پاریسی ها می توانند دی ان ایشان را تغییر دهند یا نه.
۶_منچستر یونایتد(شیناک)
یاد فرگی کبیر بخیر!
یک منچستر زیبا وقدرمند، منچستری که با مربی خارق العاده و بازیکنان با کیفیش از مدعیان اصلی قهرمانی است .اگر چه مورینیو تیمش را در سطح دوی رقابت های اروپایی نامید اماشاید خودش هم فراموش کرده است که او پورتو را که نامی بسیار کوچکتر از منچستر بزرگ است قهرمان اروپا کرده است وحالا این منچستر که پر از بازیکنان بزرگ است با یک مربی خاص قطعا می تواند از شانس های اصلی قهرمانی باشد.
7_منچستر سیتی(ساب زیرو)
آیا تیکی تاکای پپ جواب خواهد داد؟
تیم منچستر سیتی که مانند پاری سن ژرمن تغییرات زیادی را در ترکیب خود می بیند.حال با تجربه کردن یک فصل در کنار پپ گواردیولا وآشنایی کامل با فلسفه ی پپ از جمله بخت های اصلی قهرمانی به شمار می آیند وبا داشتن گابی گل و آگورو و دی بروینه و سایر بازیکنان جوان این تیم می تواند منچستری ها را به رویای دیرینشان برساند.
8_چلسی(جانی کیج)
لندنی ها به دنبال سی ال دوم
تیم چلسی که فصل قبل قهرمان لیگ برتر انگلیس شد ضمن اضافه کردن چند بازیکن به ترکییش که بزرگترینش آلوارو موراتا است خودش را برای خلق شگفتی آماده می کند وتنها نکته ی منفی که در نقل وانتقالات داشته است از دست دادن مهره ی کلیدیش یعنی نمانیا ماتیچ بوده است ولی عیارفنی بالای کونته نشان از آن دارد که آن ها تیم دست وبا بسته ای نیستند وآن ها هم می توانند فاتح اروپا شوند.
9_اتلتیکو مادرید(ارمک)
خستگی سیمونوئه ودوستان از سناریوی تکراری
تیم اتلتیکو از موقعی که دیگو سیمنوئه را بر روی نیمکت مربی گری خود دید همواره از شانس های قهرمانی در اروپا بوده است .اما هربار رئال مادرید در حالی که نزدیک به پرواز کردن بوده اند بال هایشان را قیچی کرده است و حالا اگرچه تغییر خاصی نسبت به فصول گذشته نکرده اند اما قطعا از این سناریوی تکراری یعنی باخت به رئال مادرید خسته شده اند و در نظر دارند که هر طور شده خود را از زیر سایه تیم اول مادرید خارج کنند.
________________________________________________________________________
در هرصورت این فصل لیگ قهرمانان بسیار هیجان انگیز است اینقدر که گزارش گر بازی بعد از پایان بازی بارسا یوونتوس که چند شب پیش با هم دیدیم به جای این که بگوید بازی خوبی بود و بارسا موفق شد انتقام بگیرد . شاید به مانند بازی مورتال کامبت X بگوید:
Barcelona wins
Flawless victory
!FATALITY
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.