پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقاسیه تیم ملی ال دیگو با تیم ملی شاه مسی!

زمان ارسال : جمعه 21 مهر 1396
بعضی از کارشناسان وحتی بعضی از فوتبالدوستان معتقدند که دیگو یک تنه آرژانتین را قهرمان جام جهانی کرد وتیم کنونی بهتر از تیم زمان ال دیگو است اما نگاهی کوتاه تنها به چهار بازیکن تیم ملی آرژانتین نشان می دهد که تیم زمان ال دیگو قطعا بهتر از تیم زمان مسی است!
مقایسه بازیکن ها:
در پست دروازه بان:
زمان مارادونا:پامپیدو
زمان مسی:رومرو
در پست دفاع:
زمان مارادونا:روگری
زمان مسی:گرای
در پست هافبک:
زمان مارادونا:باروچاگا(کسی که گل قهرمانی آرژانتین رو زد)
زمان مسی:ماسکرانو
درپست مهاجم تمام کننده:
زمان مارادونا:والدانو(کسی که یکی از گل های بازی فینال رو زد)
زمان مسی:هیگواین!
این مقایسه بین تیم ملی مارادونا با تیم ملی 2014 مسی است،همین مقایسه والدانو با هیگواین نشون می ده که چه اختلاف سطحی وجود داشته!
هیگواین همون کسی بود که یک موقعیت صد در صد رو در فینال از دست داد و همچنین پاس های مسی به آگورو و پالاسیو که در موقعیت های گلزنی خوبی بودند یکی پس از دیگری ازدست رفت.
در سوی دیگر مارادونا در فینال گلزنی نکرد ووالدانو،باروچاگا و لوئیس براون گلزنی کردند،کسانی که اگر گلزنی نمی کردند اکنون مارادونا هم مثل مسی دستش از جام جهانی کوتاه مانده بود.افتخاری که او را در قلب هواداران و لیست بهترین بازیکنان تاریخ قرار داده است.
تازه در این مقایسه نامی از باتیستا،پاسارلا وبورگی و... وجود ندارد کسانی که برای حریفان بازیکنان ترسناک تری از بازیکنان کنونی آرژانتین بودند.
خوبه آدم قبل از این که یه حرفی رو بزنه وبگه مارادونا یک تنه قهرمان کرد بره یه کم تحقیق کنه،بازیکنان یاد شده در زمان خود از بهترین ها بوده اند!
نه مثل هیگواین که مرد بازی های بزرگ نیست، ونه مثل آگوئرو که یک موقعیت خراب کن قهاره ونه مثل ماسکرانو که بعضا خدای سوتیه و نه مثل دی ماریا که تمام توانش رو توتیم ملی نمی ذاره،قطعا آن ها بزرگتر از این بازیکنان بوده اند.
و در آخرهم بگم کمی تحقیق کردن هم آرزوست!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.