سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: فدراسیون باید رای را به لوانته بدهد!

زمان ارسال : جمعه 28 دی 1397
بعد از شکست 3-0 لوانته از بارسلونا که دیروز در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل ری اتفاق افتاد، باشگاه لوانته مدعی شد بارسا در دیدار رفت دو تیم که با پیروزی 2-1 لوانته به پایان رسیده بود از یک بازیکن غیرقانونی استفاده کرده و به همین خاطر به فدراسیون فوتبال این کشور شکایت کرد و خواستار لغو نتایج دیدارهای خود با بارسا شد.
حالا مارکا می‌گوید فدراسیون فوتبال اسپانیا به این روزنامه گفته که در این ماجرا حق با لوانته است و چومی، بازیکن بارسا در دیدار رفت دو تیم به دلیل آنکه در یک بازی با پیراهن تیم ب بارسلونا اخراج شده بوده، نمی‌توانسته در بازی مقابل لوانته به میدان برود.
بارسلونا پیش از این با ادعای لوانته مخالفت کرده و گفته بود بر اساس بند 28 قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، چومی می‌توانسته در آن بازی به میدان برود و این باشگاه مرتکب خلاف نشده است. روزنامه‌ ال‌موندو گزارش کرد که بارسا در بخش دیگری از اعتراض خود به شکایت لوانته اعلام کرده که مهلت شکایت به فدراسیون به خاطر مسائل مشابه، حداکثر 48 ساعت بعد از بازی است و این مهلت برای لوانته سپری شده است.
بارسلونا می‌گوید چومی که در تیم ب بارسلونا 5 اخطاره شده، دوران محرومیت خود را سپری کرده و بنابراین استفاده از او در بازی مقابل لوانته بدون اشکال بوده است. اما بر اساس گزارش مارکا، فدراسیون فوتبال اسپانیا معتقد است در این مورد حق با باشگاه لوانته است. هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت رسمی چه واکنشی به شکایت لوانته نشان خواهد داد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.