پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک فصل دیگر با والورده

زمان ارسال : شنبه 29 دی 1397
خبرهایی که از باشگاه بارسلونا این روزها می‌رسد خیلی برای هواداران این تیم دوست‌داشتنی نیست ، چرا که آنها باید حداقل برای یک فصل دیگر، حضور ارنستو والورده را در باشگاه خود تحمل کنند و با وضع جاری کنار بیایند، چرا که مدیریت کاتالان‌ها در عین ناباوری نسبت به عملکرد ارنستو، رضایت کامل را دارد!
باقی ماندن والورده در بارسلونا یعنی هرچه بیشتر فراموش شدن آرمان‌ها و اهداف بزرگ نیوکمپ در مسیر جاودانگی! چرا که والورده نشان داده در خور رویاهای بزرگ کاتالان‌ها نیست و فقط می‌تواند یک سکان‌دار معمولی برای این روزهای آبی‌واناری‌ها باشد، آنچه که بارسلونا با ارنستو والورده از خود ارائه می‌دهد، به بیش از قهرمانی پر اما و اگر، در لالیگا و کوپا‌دل‌ری نخواهند رسید و صحبت کردن از فتح سه‌گانه چیزی جز یک سراب در این مقطع نخواهد بود.
بارسلونا برخلاف عادت همیشگی خود، در فصل جاری نتوانسته با وجود اُفت مدعیان بزرگ توانایی خود را ارائه بدهد و جایگاهش را در صدر جدول ثبات ببخشد، چرا که اگر آنها برای دو هفته متوالی متوقف شوند، اتلتیکو مادرید خواهد توانست به سادگی هرچه تمام‌تر جایگاهشان را بدست بیاورد و اتفاقی که پیش‌تر نیز رقم خورده بود تا طعم تلخ غفلت را به خوبی مردان والورده بچشند.
در هفته بیستم لالیگا، بارسلونا کار سختی را در برابر لگانس جان سخت دارد، تیمی که در دور 1/8نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری رئال مادرید را شکست داد و زهر چشمی را از کاتالان‌ها در آستانه نبرد با خود بگیرند؛ لگانسی‌ها خیلی در جدول رقابت‌های لالیگا شرایط مساعدی را ندارند و با 22 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته‌اند، اما در عین حال رقیبی محترم و بسیار خطرناک محسوب می‌شوند که قادر به رقم زدن هر شگفتی خواهند بود.
بارسلونا 43 امتیاری برای باقی نگه داشتن اختلاف خود با دیگر رقبا، به هر شکلی که شده می‌بایست در این دیدار پیروز شود و به چهل و ششمین امتیاز فصلش دست پیدا کند تا فاصله موجود را با اتلتیکو حفظ کند، اما مشکل کار اینجاست که به والورده هیچ اعتمادی نیست!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.