پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وایادولید پیش خوراکی برای آتش بازی بارسلونا در اروپا!

زمان ارسال : جمعه 26 بهمن 1397
در هفته‌ای که بارسلونا بسیار پرمشغله خواهد بود و رئال وایادولید اولین سد آنها را در لالیگا لقب گرفته است تا مردان ارنستو والورده پیش از نبرد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شانس شبیه‌سازی ویژه‌ای را در این نبرد داشته باشند، چرا که در این فصل بیشتر نگاه‌ها بر روی عملکرد کاتالان‌ها در موفقیت‌شان برای فتح جام در اروپاست.

بارسلونا پیش از آنکه به هدف بزرگ خود، یعنی از پیش رو برداشتن لیون در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند، می‌بایست جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا ثبات و امنیت ببخشد که این امر تنها به‌واسطه پیروزی برابر رئال وایادولید رقم خواهد خورد؛ فاصلۀ 6 امتیازی کاتالان‌ها با رئال مادرید دوباره به اوج بازگشته در رتبۀ دوم، این روزها به 6 امتیاز رسیده است و به نظر می‌رسد روزهای پرهیجان و جنجالی بزرگی در کورس قهرمانی در پیش باشد.


ارنستو والورده به تازگی قرراداد خود را با کاتالان‌ها تمدید کرده است و همین مسئله موجب آن شده است که او بدون نگرانی و بدون دلهره، تمرکزش را بر روی نبردهای پیش روی خود بگذارد، چرا که تا پیش از این صحبت‌های بسیاری پیرامون برکناری او در جریان بود، اما حالا او با خیالی آسوده می‌تواند به مسیر پیش روی خود بیاندیشد، مسیری که با حمایت‌های گسترده مدیران باشگاه، چه به لحاظ مالی و ابزاری، باید در پایان فصل از نگاه هواداران، به سه‌گانه‌ای رویایی ختم شود.

به احتمال فراوان والورده طبق عادت همیشگی خود در راستای رعایت کردن جوانب احتیاط، به لیونل مسی استراحت خواهد داد تا او را با انرژی و انگیزه‌ای بیشتر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد؛ در ششمین نبرد یک‌دهۀ گذشته بارسلونا و رئال وایادولید، خوان مارتینز عهده‌دار قضاوت بازی خواهد بود. گفتنی است در 5 دیدار گذشتۀ این دو تیم، 4 پیروزی سهم بارسلونا و 1 پیروزی سهم وایادولیدی‌ها شده است، دیداری که در سال 2014 تنها پیروزی ارزشمند سبز و سفیدهای لالیگا را رقم زد.

رئال وایادولید در صورتی که بتواند در این نبرد بزرگ جسارت به خرج بدهد و پیروزی را از آن خود نماید، خواهد توانست 30 امتیازی شود و از رتبۀ پانزدهم جدا شود و به رتبۀ یازدهم صعود نماید تا از خطر سقوط به دستۀ پایین‌تر در امان بماند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.