پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکرار قضیه کرویف، رایکارد و گواردیولا برای والورده؟

زمان ارسال : شنبه 27 بهمن 1397
به نقل از مارکا، در حالی که بارسا دو بازی حساس برابر رئال، اولی، بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری و سپس بازی لیگ برابر این تیم را در پیش دارد و همین سه شنبه نیز باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیون برود، سران بارسا تصمیم گرفتند با تمدید قرارداد والورده، فشار از روی این مربی را برداشته و به وی روحیه مضاعفی بدهند. کمتر کسی انتظار داشت که تمدید قرارداد والورده در چنین مقطعی از فصل صورت بگیرد.
پیش از این در مورد سه مربی بارسا شاهد چنین اتفاقی بودیم و در هر سه مورد نیز پایان خوشی برای بارسا رقم خورد. لوئیز نویز، رئیس افسانه ای بارسا در سومین فصل حضور کرویف روی نیمکت این تیم در میانه فصل با وی تمدید قرارداد کرد و بارسا در پایان فصل فاتح لالیگا شد.

سپتامبر 2005 و در حالی که بارسا با هدایت فرانک رایکارد، لالیگا را خوب شروع نکرده بود و پس از سه بازی در رده هشتم قرار داشت، خوان لاپورتا با این مربی هلندی تمدید کرد و در پایان فصل، بارسا فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.

آخرین بار نیز فوریه 2011 بود که لاپورتا با پپ گواردیولا یک فصل دیگر تمدید کرد و بارسا در پایان همان فصل فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.

باید دید امسال نیز برای والورده و بارسا، این شکل تمدید قرارداد خوش یمن خواهد بود یا خیر.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.