پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای آ اس: احتمال محرومیت یک تا سه جلسه ای کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان

زمان ارسال : شنبه 25 اسفند 1397
یوونتوس توانست با هت‌تریک کریستیانو رونالدو برابر اتلتیکو مادرید کامبک بزند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. رونالدو پس از پیروزی تیمش، حرکت جنجالی دیگو سیمئونه در بازی رفت را روبروی طرفداران اتلتیکو مادرید تقلید کرد و این باعث خشم باشگاه اسپانیایی شده است.

گاتزتا دلو اسپورت اخیرا گزارش داده بود که باشگاه اتلتیکو مادرید از این ژست رونالدو عصبانی است و به دلیل این حرکت تحقیرآمیز قصد دارد به یوفا شکایت کند. بند 15 قوانین انضباطی یوفا می گوید که حرکات تحریک کننده برابر هواداران حریف به قصد تحقیر، می تواند برای شخص خاطی جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت را به دنبال داشته باشد اما ظاهرا رونالدو، حرکات دیگری هم انجام داده است. آ اس گزارش می دهد که اتلتیکو مادرید مدعی است رونالدو برابر این تیم حرکاتی با قصد ترویج خشونت انجام داده و پس از زدن گل سوم، عبارت "حرام زاده ها" را فریاد زده است. مشخصا در صورت اثبات این موضوع و با توجه به ژست تحقیرآمیز، برای رونالدو جریمه ای همچون جریمه درنظر گرفته شده برای سیمئونه درکار نخواهد بود.

در صورت اثبات توهین رونالدو، طبق قوانین یوفا، وی ممکن است یک تا سه جلسه از همراهی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود. یوونتوس حتی نمی خواهد به این فرضیه فکر کند زیرا در صورت محرومیت سه جلسه ای، رونالدو دو دیدار رفت و برگشت یک چهارم نهایی و در صورت صعود یوونتوس، یک بازی از نیمه نهایی را هم از دست می دهد. با تمام این تفاسیر، یوفا هنوز رسما پرونده ای برای رسیدگی به حرکات تحریک آمیز رونالدو باز نکرده و با توجه به صحبت های پاول ندود، هواداران بیانکونری امیدوارند که فوق ستاره تیمشان محروم نشود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.