پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امشب یک شب تاریخی برای لیونل مسی است!

زمان ارسال : یکشنبه 26 اسفند 1397
لیونل مسی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل لیون درخشش خیره کننده ای داشت و با به ثمر رساندن 2 گل و ارسال 2 پاس گل و در مجموع تاثیرگذاری در 4 گل، نقش مهمی در صعود مقتدرانه بلوگرانا به دور بعدی لیگ قهرمانان ایفا کرد.
امشب بارسلوونا در رقابت های لالیگا مهمان بتیس است و با توجه به شکست دیشب اتلتیکومادرید، می تواند اختلاف خود را با تیم دوم جدول به 10 امتیاز رانده و بیش از گذشته به کسب یک لالیگای دیکر امیدوار شود.
اما بازی امشب از منظر شخصی نیز اهمیت فراوانی برای لیونل مسی دارد. اگر بارسلونا موفق به کسب پیروزی در خانه بتیس شود، هیچ بازیکنی در تاریخ این باشگاه به اندازه ستاره آرژانتینی، طعم پیروزی را نچشیده است.
با برتری بارسلونا مقابل لیون، لیونل مسی با رکورد ژاوی هرناندز با 476 پیروزی در لباس این تیم مساوی شد اما مسی در 673 بازی موفق به رسیدن به این رکورد شد و ژاوی در 767 بازی.
حالا کاپیتان بارسلونا امشب این فرصت را داراست که به تنهایی این عنوان را از آن خود کرده و در تاریخ بارسا از این حیث بی رقیب شود. اولین پیروزی مسی با لباس بارسا در تاریخ 16 اوکتبر 2004 و در دربی مقابل اسپانیول، با تک گل دقیقه 82 دکو به دست آمد.
همچنین در کورس رقابت کفش طلای اروپا، لیونل مسی با 26 گل در صدر قرار دارد و امشب می تواند فاصله خود را با کیلیان امباپه 25 گله که وی نیز مقابل مارسی به میدان می رود، افزایش داده و یک بار عنوان بهترین گلزن قاره سبز را از آن خود کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.