پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسونا فابین رویز را میخواهد

زمان ارسال : چهارشنبه 20 دی 1396
فابین رویز، هافبک اسپانیایی و 21 ساله رئال بتیس مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

به گزارش mundodeportivo، فابین از آن دست بازیکنانی است که از چند سال پیش آینده روشنی برایش پیش بینی می‌شد. سال گذشته، استعدادیابان بارسا او را به مدیریت باشگاه معرفی کرده بودند و بارسا هم قصد داشت او را برای تقویت تیم دوم به خدمت بگیرد. با این حال، چنین انتقالی صورت نگرفت و فابین حالا زیر نظر مربی با دانشی چون کیکه ستین به هافبکی با کلاس تبدیل شده و خوش می‌درخشد.

آخرین نمایش چشمگیر او هم در دربی سویا رقم خورد. جایی که فابین در پیروزی 5-3 تیمش در سانچز پیسخوان، یکی از گل‌ها را هم به ثمر رساند. فابین از آن دست هافبک‌هایی است که قابلیت بازی در هر سه پست خط میانی را دارد. هم در فاز تدافعی هم در بعد بازیسازی و هجومی. چیزی که در این سال‌ها به شدت مورد علاقه مدیران بارسلونا بوده است. بند آزادسازی فابین 15 میلیون یوروست اما انتظار می‌رود به زودی با تمدید قرارداد با بتیس، این رقم دو برابر شود.

بارسا فابین را نه برای حالا که به عنوان گزینه‌ای برای آینده خط میانی‌اش می‌بیند. البته به این شرط که او همچنان به سیر صعودش‌اش ادامه دهد. اگر بارسا روی خرید او به اتفاق نظر برسد، می‌تواند با استفاده از روابط خوبی که با بتیسی‌ها دارد، خریدش را نهایی کند. فابین این فصل در 14 بازی برای بتیس موفق به زدن دو گل و ارسال دو پاس گل شده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.