پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
چندین ساله که توی این باشگاه همون مقدار پولی که باید صرف هزینه ی خرید یک ستاره بزرگ و موثر بشه رو دارن با جذب چندتا بنجل، به همون میزان هزینه و حتی بیشتر هدر میدن و سرمایه باشگاه رو به فنا میدن ولی قرار نیست از این موضوع هم درس عبرتی گرفته بشه مثل نتایج ورزشی

بنجل هایی که تأثیرشون روی هم رفته، نصف اثرگذاری یک بازیکن بزرگ و با کیفیت هم نمیشه.

اولمو هم یه بنجل ناکارآمد دیگه که هیچ نیازی به خریدش نیست و جز حروم کردن بودجه باشگاه‌ و اشغال کردن لیست تیم هیچ خاصیت و اثرگذاری مثبتی به دنبال نداره.
لاپورتا پیش از هر تصمیمی و جذب هر بازیکنی، باید تمام تمرکز و قدرت و تلاشش رو بذاره برای اینکه هر طوری شده تابستان 2025 کلوپ رو راضی به اومدن کنه تا بتونه اوضاع داغون بارسا رو بعد از سالها سر و سامان بده.

هزینه برای جذب هیچ بازیکنی واجبتر و مهمتر از آوردن یورگن کلوپ برای سرمربیگری تیم در سال 2025 نیست.

وعده وعید و تلاش و صرف هزینه برای جذب هالند مهاجمی ایستا و فاقد توانایی در کار تیمی و ایجاد فضا و بازیسازی، نتیجه ای جز هدر رفتن مجدد سرمایه های مالی باشگاه و تداوم ناکامی ها نداره.
حرومبله یه حروم زاده ی واقعی که هانس یواخیم واتسکه مدیر دورتموند واقعیت رو در موردش گفت.

حروم زاده ای که با اقدامات گاوتومئو و تحریکش به شورش کردن در دورتموند باعث شد هم نفرین دورتموندی ها پشتش باشه و هم مدیران دورتموند بجای مذاکره و کوتاه اومدن، لج کنن و با مبلغ بسیار بیشتری این حروم زاده رو به بارسا بفروشن و گاوتومئو دارایی های باشگاه رو بگا بده
واتسکه مدیر دورتمند در سال 2017 :

کاری که دمبله با ما کرد روزی هم در بارسلونا آن را انجام میدهد ، او یک بازیکن بی مسئولیت و قدر نشناس است. از دمبله خواستیم یک فصل بماند و سپس به بارسلونا منتقل شود اما او در تمرینات شرکت نکرد و به مربی و پیراهن باشگاه بی احترامی کرد. دمبله روی باشگاه غیرت ندارد و هیچوقت نمیتواند مسئولیت پذیر بودن را درک کند.

https://barcanews.org/post/136358/
همون لحظه تعویض یامال بجای رافینیا بنجل مشخص شد کار بارسا تمام میشه
درسته آرائوخو اخراج شد ولی این تعویض اشتباه یامال بجای بیرون کشیدن رافینیا بنجل عامل اصلی این بود که باعث شد خط حمله بارسا کاملاً از کار بیافته و پاریسی ها بتونن راحت جلو بکشن و کار رو تمام کنن

برعکس بارسا، یوفامادرید حتی اگر در چنین بازی هایی 10 نفره هم بشه راحت بازی رو کنترل میکنه و پیروز میشه
باید آلوارز و جرمی دوکو رو بیاره داخل بازی سریعتر

از هالند در این بازی هم کاری ساخته نیست و مهاجمی نیست که در روند بازیسازی و خلق موقعیت و ایجاد فضا بتونه به تیمش کمکی کنه و فورواردی کاملا ایستا و صرفا تمام کننده هست.

حتی با پیوستن امباپه به یوفامادرید هم بارسا نباید اقدامی برای جذب هالند اونم با هزینه ی نجومی کنه.
30 درصد حقوق آنسو فاتی و 30 درصد حقوق حروم لقمه ای بنام لنگله که یکی دیگه از ضربات بارتومئو و الاغورده به پیکره بارسا بود هم توسط باشگاه پرداخت میشه.
بارتومئوی حروم زاده برای اینکه خسارت بیشتری رو به باشگاه وارد کنه درست یک ماه قبل از رفتنش قرارداد لنگله نخاله رو به عمد تا 2026 تمدید کرد.

کسی که حداکثر تلاشش رو کرد تا مدیریت بعد خودش خصوصا شخص لاپورتا رو تحت فشار شدید با حجم عظیمی از مشکلات گسترده مالی و ورزشی قرار بده و باعث مقصر جلوه دادن نفرات بعدی بشه.
قهرمانی در لالیگا مسلما بهتر از قهرمان نشدنه ولی بارسا برای خروج از وضعیت فعلی فقط و فقط نیازمند کسب یک مقام قهرمانی در چمپیونزلیگ برای بازگشت اعتبار از دست رفته و کسب درآمد بالا و جذب منابع مالی هست.

با قهرمانی در کوپا رمضون یا لالیگا مشکلات تیم و باشگاه حل نمیشه بارسا به شدت به قهرمانی در اروپا نیازمنده

ولی بازم با این شرایط باید برای قهرمان نشدن یوفامادرید در جام های داخلی تا انتها تلاش کرد.
لیگ برای بارسا از دست رفته و بازیکنان باید تلاش کنن در دور برگشت جلوی برد یوفامادرید رو بگیرن به این امید که اتلتیکو هم از یوفامادرید امتیاز بگیره و خیرونا به روندش ادامه بده و کم نیاره که خیلی سخته و حداقل مانع قهرمانی یوفامادرید بشن.
جام بی خاصیت کوپا رمضون و حتی قهرمانی در لیگ هم طی این سالها هیچ تأثیری در تغییر شرایط بارسا و خروج از بحران نداشته و نداره و نباید بابتش زیاد ناراحت بود.
فقط کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ هست که میتونه اوضاع بارسا رو متحول کنه که اونم با شرایط فعلی شدنی نیست.
با شرایطی که بارسا داره شخصیتی به بزرگی کلوپ هرگز حاضر نمیشه اعتبار خودش رو بذاره و بیاد به امید تحقق و عملی شدن قول ها و وعده هایی که مشخصا عملی نمیشن و باشگاه از توانایی ‌انجامشون عاجز و ناتوانه.
هر چند که حضور در بارسلونا همیشه آرزوی بهترین و بزرگترین بازیکنان و مربیان بوده در هر شرایطی ولی متاسفانه الان کار باشگاه به جایی رسیده که حضور سرمربی و بازیکنان بزرگ و سطح بالا برای هواداران تبدیل به خیال و آرزوی محال شده
اگر هم کلوپ قصد فعالیت در لالیگا رو داشته باشه در صورت رفتن آنجلوتی در انتهای فصل بعدی، گزینه اصلی پرز برای سرمربیگری تیمش میشه و در اون صورت کار برای بارسا به شدت سخت میشه و بازم هواداران مظلوم بارسا میمونن که همچنان در آرزوی انتخاب و اومدن یک سرمربی بزرگ و مناسب برای تیمشون و تلاش برای برکناری سرمربیان انتخابی سطح پایین هستن و باید با افسوس و حسرت شاهد ناکامی های تیم خودشون و موفقیت های دشمن تاریخی و همیشگی یوفا مادرید باشن.
بازیکن خوب و با اخلاقی که توسط الاغورده نابود شد و فوتبالش تمام شد.
حیف از این بازیکن که نتونست زیر نظر یه سرمربی کاربلد در بارسا بازی کنه و حضورش در بارسا همزمان شد با بدترین دوران چند سال اخیر باشگاه در حضور گاوتومئو و الاغورده
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.