پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شگفت انگیز مثل بتیس:سیتین رکورد رو شکوند

زمان ارسال : سه شنبه 10 مهر 1397
رئال بتیس با سرمربی‌گری کیکه ستین رکورد بارسلونای گواردیولا در زمینه بیشترین درصد مالکیت توپ در یک بازی لالیگا را شکست.

به گزارش مارکا، در جریان پیروزی 1-0 رئال بتیس مقابل لگانس در هفته هفتم لالیگا، تیم کیکه ستین رکوردی تاریخی از خود برجای گذاشت. ستین که از پیروان سبک کرایوف و بارسلونا است و همواره هم علاقه‌اش به این سبک را ابراز کرده، در حال رساندن بتیس به جایگاهی تاریخی است. سبز و سفیدهای آندلس در این بازی آمار حیرت برانگیز 82.51 درصد مالکیت توپ را برجای گذاشتند. این یعنی آنها رکوردی که هفت سال در اختیار بارسلونای گواردیولا بود را هم پشت سر گذاشتند.

بارسلونا با پپ در فصلی که قهرمان اروپا هم شد، در مصاف خانگی با لوانته آمار عجیب 82.22 درصد مالکیت توپ را از خود برجای گذاشت. بارسا آن بازی را 2-1 برد. بتیس حالا در پروژه‌ای که مدت‌ها پیش با ستین شروع کرد، در حال تبدیل شدن به یکی از تیم‌های صاحب سبک اسپانیا و اروپا است. چنین سبکی نه تنها در بخش هجومی که موقعیت‌های بی شماری برای تیم ستین به ارمغان آورده، در فاز تدافعی نیز آنها را به یکی از بهترین‌های اروپا تبدیل کرده است. تیم ستین سومین خط دفاع برتر لالیگا را در اختیار دارد اما در 6 بازی از 8 بازی رسمی فصلش گلی دریافت نکرده است.

در حال حاضر رئال بتیس در پنج لیگ معتبر اروپایی پس از منچسترسیتی و بارسلونا بیشترین درصد میانگین مالکیت توپ را در اختیار دارد که تحسین برانگیز است. بالاتر از تیم‌هایی چون بایرن مونیخ، رئال مادرید، چلسی، یوونتوس و پاری سن ژرمن. اینفوگرافیک زیر از نشریه مارکا به خوبی آماری که تیم ستین در بازی با لگانس از خود بر جای گذاشت را نشان می‌دهد. ارقام رو به روی نام بازیکنان، تعداد لمس توپ‌های آنها در این بازی است.
82.51 درصد مالکیت توپ در بازی با لگانس. چیزی که تاکنون در تاریخ لالیگا سابقه نداشته است.

منبع:سایت طرفداری
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.