پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه جالب بارسلونا برای معارفه گریزمان (یا خوده خداااااااااااااااااا)

زمان ارسال : سه شنبه 1 خرداد 1397
روز گذشته رسانه های مادریدی فاش ساختند که گریزمان به دلیل سوت های اعتراضی هواداران اتلتیکو تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که هفته هاست شایعات پیوستنش به بارسلونا باعث آزار هواداران اتلتیکو شده، یک روز قبل از آخرین بازی فصل اتلتیکو به هم تیمی ها و مدیران اتلتیکو اطلاع می دهد که از جدایی منصرف شده است اما در جریان بازی با ایبار وقتی با توهین ها و سوت های اعتراضی شدید هواداران مواجه می شود، پشیمان شده و دوباره عزم رفتن می کند.
شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که بارسلونا با علم به این موضوع قصد دارد توافق از پیش تعیین شده با گریزمان را عملی کرده و مذاکرات با اتلتیکو را سرعت ببخشد. بارسلونا برای این انتقال 150 میلیون یورو در نظر گرفته است و با وجود اینکه از یک ماه دیگر می تواند با تنها 100 میلیون یورو(رقم فسخ) ستاره فرانسوی را جذب کند اما می خواهد همه چیز را تا پیش از جام جهانی روشن کند.
هدف مسئولان بارسا معارفه گریزمان یک روز پس از فینال لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول(5 خرداد) است. آنها می خواهند با معارفه گریزمان در چنین روزی، نگاه ها را از فینال لیگ قهرمانان به سمت خود جلب کنند. بدیهی است که چه رئال قهرمان شود و چه نشود، معارفه گریزمان یک روز پس از فینال می تواند نیمی از توجهات جهانی را به بارسلونا جلب کند. باید دید مسئولان بارسا تا چه اندازه در این امرموفق خواهند بود.
خدایا خودت کمک کن این شایعه باشه وگرنه باید سر مدیران رو برید. 150 تاااااااااااااااااا؟!
به درک رئال قهرمان بشه به ماچه؟!
50 تا برای قهرمانی رئال؟!
با 150 تا و پول فروش بازیکنا میشه اریکسن یا پوگبا به همراه کلایورت و دی لیخت رو گرفت(و البته دی جانگ)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.