پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی: اینیستا به ویسل کوبه ژاپن پیوست

زمان ارسال : پنجشنبه 3 خرداد 1397
آندرس اینیستا، فوق ستاره فوتبال اسپانیا، به باشگاه ویسل کوبه ژاپن پیوست.این ستاره 34 ساله پس از 16 فصل حضور در تیم اصلی بارسلونا و کسب 9 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی چمپیونزلیگ، این باشگاه را ترک کرد. او که در سال 2010 با اسپانیا قهرمان جهان شد، حال به باشگاه ویسل کوبه پیوست که هدایتش برعهده تاکایوکی یوشیدا است و در رده ششم جدول ژاپن قرار دارد. با گذشت 15 بازی در این فصل، آنها 15 امتیاز با صدرنشین فاصله دارند.

هیروشی میکیتانی، رئیس باشگاه ویسل کوبه در رابطه با پیوستن اینیستا به تیمش گفت:" خوشحالم که اعلام کنم آندرس اینیستا پس از کارنامه تاریخی اش در بارسلونا، به ویسل کوبه پیوست. اینیستا بازیکن بزرگی است. همه ما گل استثنایی او در فینال جام جهانی 2010 در آفریقا جنوبی را به خاطر داریم که قهرمانی را برای اولین بار برای اسپانیا به ارمغان آورد.

از سال 2015، اینیستا کاپیتان بارسلونا بوده و سال قبل قراردادی مادام العمر با بارسلونا بسته بود. من مطمئنم که فلسفه، رهبریت و دی ان ای اینیستا، الهام بخش تیم ما خواهد بود، نه فقط باشگاه ویسل کوبه بلکه تمامی جامعه فوتبال ژاپن. ما امیدواریم که با اینیستا بتوانیم روی نسل‌های بعدی و متد‌ها و روش‌هایمان در پرورش بازیکن پیشرفت کنیم. مطمئنیم که حضور اینیستا کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد، نه فقط ویسل کوبه بلکه فوتبال ژاپن و آسیا تحت تاثیرش قرار خواهند گرفت."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.