پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چند مطلب

زمان ارسال : سه شنبه 6 فروردین 1398
1-پیج من سیتی
2-رئال مادرید آماده است تا دو بازیکن اصلی و مطرح تیم را برای جذب کیلیان امباپه و برای تطمیع پاری سن ژرمن به انجام این انتقال به آنها پیشنهاد کند.
بعضی رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که زین الدین زیدان، کیلیان امباپه را به عنوان هدف شماره یک خود تعیین کرده است. فرانس فوتبال خبر داده که تیم پاریسی قصد ندارد این بازیکن 20 ساله را با مبلغی کمتر از 280 میلیون یورو به فروش برساند.
حالا الچیرینگیتنو خبر داده که رئالی ها قصد دارند دو بازیکن اصلی خود را برای معاوضه با امباپه به پاری سن ژرمن پیشنهاد کنند. گفته می شود زیدان با امباپه برای انتقال احتمالی صحبت کرده تا این بازیکن با ناصرالخلیفی دربره جدایی خود از پی اس جی صحبت کند. رئال مادرید آماده است تا خامس رودریگز و ایسکو را برای متقاعد کردن مدیران پاریس به آنها پیشنهاد کند. خامس دو فصل گذشته را در بایرن مونیخ و به صورت قرضی گذرانده است و با بازگشت زیدان امیدی به حضور دوباره در مادرید ندارد. از سوی دیگر ایسکو نیز این فصل تنها 27 بازی برای مادریدی ها انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن اسپانیایی اخیرا از بازگشت زیدان به برنابئو ابراز خوشحالی کرده بود
3-ریکی پویگ، هافبک بارسلونا احتمالا فصل آینده راهی تیمی لالیگایی می‌شود.
به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، کمتر بازیکنی در حال حاضر در اروپا وجود دارد که در 19 سالگی کیفیت ریکی پویگ را داشته باشد و در لیگ دسته دوم بازی کند. بارسلونا می‌داند که چنین شرایطی و بازی در سطحی چون دسته دوم برای ریکی پویگ مضر است و فایده چندانی هم ندارد حتی اگر هر هفته بازی کند. پویگ نیاز دارد تا در بالاترین سطح بازی کند. سوال اصلی اینجاست که کجا؟
هم اکنون برای پویگ غیرممکن است که بتواند در تیم اول بارسلونا فرصت بازی پیدا کند حتی اگر هر روز زیرنظر والورده تمرین کند. از همین رو بارسا به دنبال پیدا کردن تیمی لالیگایی است تا پویگ را به آنجا بفرستد و بتواند در سطحی بالا بازی کند و پیشرفتش مختل نشود. تیمی که باید دید پیدا می‌شود یا خیر.
4-فیلمی از مهارتهای کوتینیو برای یادآوری این جواهر
http://uupload.ir/view/0pg4_zne3x_05d2802033c5182616df4456d0b30a7be9b01da6_n_360.mp4/
5-کاریکاتور:نویر اجازه ی نفس کشیدن هم به ترشتگن نمی دهد(عکس در کامنت)
6-کاریکاتورهایی از تنهایی مسی در ارزانتین(عکس در کامنت)
7-آرژانتین بدون مسی(عکس در کامنت)
8-فیلمی از مسی
http://uupload.ir/view/kmuu_b7105075141236de57a2d29f33a5139b14106089-720p_79215.mp4/
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.