پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سولاری عاشق مسی است

زمان ارسال : سه شنبه 8 آبان 1397
سانتیاگو سولاری در سومین فصل حضورش در کاستیا بالاخره با شانس مواجه شد و حالا سکاندار هدایت رئال خواهد بود. او پنج سال برای رئال بازی کرده اما هرگز علاقه اش به مسی را کتمان نکرده است.

بازیکن سابق رئال مادرید قبل از آن که در سال 2013 مربیگری را در اکادمی رئال آغاز کند ستون نویس نشریه ال پایس بود. وی در یکی از مقالاتش در سال 2012 ، مسی را یک گلزن بالفطره خوانده بود و نوشته بود:”گلزنی در خون مسی است همان طور که طوفان، باران و سیل پدیده هایی طبیعی هستند. هر بار که مسی توپ را تصاحب می کند زمین می لرزد، کل دنیا ساکت می شوند و مربیان حریف سرشان را بین شانه هایشان قایم می کنند، گویی که صاعقه دیده اند و هیچ گزینه ای جز این که منتظر طوفان باشند، ندارند.بعد از آن همه این صدا را می شنوند: گل!”

وی به صراحت گفته بود که مسی را به رونالدو ترجیح می دهد. وی در سال 2013 گفته بود:”اختلاف مسی و رونالدو در توپ طلاهاست.” در آن زمان مسی چهار توپ طلا داشت و رونالدو یکی. سولاری افزوده بود:”رونالدو بهترین بازیکن دنیاست چرا که مسی در ورزشی دیگر بازی می کند. او در 4-5 سال اخیر ثبات بی نظیری داشته و گویی که فراتر از انسان است. از نظر تیمی هم فوق العاده است. آمار مسی با رونالدو متفاوت است و این را می توان در تعداد توپ طالها دید.”

دو سال بعد، سولاری در مصاحبه با سایت لالیگا گفت:” بعد از پله و مارادونا هیچ کس انتظار چیزی مثل مسی را نداشت.” و در سال 2015 بیان کرد:”مسی حماسه سازی کرده است. تاسف بار است. ای کاش در رئال بازی می کرد. توپ طال مال مسی است و لیاقتش را دارد. به عنوان یک آرژانتینی از دیدنش خوشحالم. رئال می خواهد بهترین ها را داشته باشد. متاسفانه مسی را نداریم هر چند که بازیکنان دیگری داریم.”
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.