پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بدترین عملکرد بارسلونا در فاز تدافعی در 45 سال اخیر لالیگا!

زمان ارسال : دوشنبه 21 آبان 1397
به گزارش موندو دپورتیوو، بارسا روز گذشته اولین شکست خانگی‌اش را متحمل شد. تیم والورده اگرچه 3 گل زد اما 4 گل از تیم بابرنامه ستین دریافت کرد. بارسلونا در پایان هفته دوازدهم همچنان صدرنشین لالیگا است اما ضعف‌های این تیم در خط دفاعی به وضوح مشخص است. بارسا امسال در لالیگا در دو هفته ابتدایی دروازه‌اش را مقابل آلاوز و وایادولید بسته نگه داشت اما در ادامه در 10 بازی، 18 گل دریافت کرد. اتفاقی که برای اولین بار از فصل 1974/75 به این طرف برای آنها رخ می‌دهد. در آن سال هدایت بارسا بر عهده رینوس میشل معروف بود و بارسا نهایتا فصل را در رده سوم به پایان برد.
باخت دیروز به این معنا بود که بارسلونا پس از 15 سال، در نیوکمپ 4 گل از حریفش دریافت می‌کند. آخرین بار این دپورتیوو لاکرونیا بود که در آوریل سال 2003 در نیوکمپ 4 گل به بارسا زد و پیروز هم شد. این باخت همچنین اولین باری بود که بارسا در حضور مسی در لیست و نه صرفا در زمین، در نیوکمپ 4 گل دریافت می‌کند. تاکنون بارسا در بازی‌های خانگی وقتی بهترین بازیکنش را در اختیار داشته، در بدترین حالت 3 گل از حریف دریافت کرده بود. باخت 3-0 به بایرن مونیخ و 3-1 به رئال مادرید در سوپرکاپ. مسی مقابل بایرن مونیخ اصلا بازی نکرد.
داستان همچنان ادامه دارد. بارسلونا 42 بازی متوالی بود که در لالیگا در نیوکمپ شکست نخورده بود. در واقع آخرین بار آلاوز بود که معجزه کرد و بارسا را در نیوکمپ با نتیجه 2-1 شکست داد. پس از 34 برد و 8 تساوی، بارسا بالاخره در خانه زانو زد. در آن بازی مسی و سوارز روی نیمکت نشسته بودند.
و حالا بارسا بدون هیچ حاشیه امنیتی کمتر از دو هفته دیگر به میهمانی اتلتیکو مادرید می‌رود.
با تشکر از کاربر رضا کاتالان(hero)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.