پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لالیگا بهترین لیگ دنیا 2

زمان ارسال : دوشنبه 12 آذر 1397
مادرید هم یکی از بدترین آمارهای خود در زمینه گل نزدن را به جا گذاشت. آنها ۴۸۱ دقیقه در تمامی رقابت‌ها نتوانستند گل بزنند تا اینکه مارسلو مقابل لوانته گلی زد که آن هم باعث نجات تیم از شکست نشد.
در اوایل سپتامبر، سلتاویگو مقابل اتلتیکو مادرید نمایشی بسیار درخشان داشت و در حالی دو بر صفر پیروز شد که نتیجه می‌توانست با تعداد گل‌های بسیار بیشتری به سود سلتا رقم بخورد. سلتا با مربی جدید و آرژانتینی‌اش، آنتونیو محمد، شکست‌ نخورده بود و دو امتیاز تا صدر جدول فاصله داشت. طرفداران در بالایدوس با شادی فراوان عملکرد تیمشان را تایید می‌کردند.

چند هفته بعد، سویا در خانه مقابل ختافه در دیداری بسیار پرهیجان دو بر صفر شکست خورد، در حالی که می‌توانست گل‌های بیشتری دریافت کند. سویا همچنین برابر ویارئال با نمایشی بی‌رمق به تساوی بدون گل رسید. آنها همچنین خطای غیر قابل گذشتی را مرتکب شدند و دربی را به بتیس باختند. طرفداران در شب بازی با ختافه با فریاد گفتند که می‌خواهند پابلو ماچین، مربی تیم همان‌جا اخراج شود. اما حالا اوضاع به چه ترتیب است؟

سلتا تونی محمد را اخراج کرده و سقوط آزاد تیم در جدول ادامه دارد. آنها حالا با این خطر روبه‌رو هستند که یک باشگاه بزرگ‌تر بیاید و مبلغ فسخ قرارداد کاپیتان درخشانشان، یاگو آسپاس را بپردازد. سویا از سوی دیگر حالا در صدر جدول لالیگا قرار دارد. آنها در لیگ اروپا هم صدرنشین گروه خود هستند و همه می‌گویند ماچین باید قرارداد جدیدی امضا کند، آن هم در شرایطی که تازه شش ماه است به باشگاه آمده تا به این ترتیب باشگاه دیگری به دنبال جذب او نباشد.

بتیس هم برای نخستین بار در طول دو دهه در نوکمپ پیروز شد و کریستین استوانی، که حالا ۳۲ سال دارد، تاکنون چنین روند گلزنی را تجربه نکرده است. دیه‌گو کاستا از فوریه (زمستان پارسال) تا دیدار شنبه برابر بارسلونا در لیگ گل نزده بود. اتلتیک بیلبائو برای نخستین بار در تاریخش به‌شدت خطر سقوط را حس می‌کند، در حالی که وایادولید که در این فصل ۴۰۰ دقیقه طول کشید تا نخستین گلش را بزند، حالا تنها سه امتیاز با رئال مادرید فاصله دارد. مالک آنها هم کسی نیست جز «پدیده»، رونالدو.

حالا بالا، پایین است. چپ، راست است. شرق، غرب است. فصل فوتبال اسپانیا کاملا درهم و برهم است. سال‌ها بود که لالیگا به دلیل تکنیک، تاکتیک، خلاقیت، کیفیت، توسعه آینده‌نگرانه و زیبایی، بهترین لیگ دنیا با فاصله بود. حالا پیش‌بینی‌ناپذیری فوق‌العاده بالا را هم به این فهرست اضافه کنید.

نویسنده:گراهام هانتر
منبع: ESPN
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.