پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قطب نمای لیگ قهرمانان انگلیس را نشان میدهد

زمان ارسال : جمعه 3 آذر 1396
دور،دور اسپانیایی هاست؛امسال هم یک تیم اسپانیایی قهرمان میشود"این حرف های مرد پالتو پوش در شب های بارانی و سرد منچستر بود؛بله آلکس فرگوسن،مردی که لیورپول دوست داشتنی و آرسنال ونگر رو به زیر آورد با همان جوون هایی که کسی امیدی بهشان نداشتن.
زمانی رئال یک دهه بین سال های 55تا66میلادی اروپا رو برای خودش کرده بود با آن بازیکنان افسانه ای با آلفردو دی استفانو با آن دید فوق تصور ک کارشناسان به آن اذعان دارن با آن دریبل های تماشایی با آن پوشکاش 31ساله که زمانی مسی وجود خارجی نداشت دوبار هتریک کرد آنهم مقابل بارسا آنهم در یک سال،سال 63 یک بار در زمین خودی و یکبار در زمین بارسا؛سه شمشیر به دست!!دی استفانو،پوشکاش،گنتو تیرهای سه شلعه رئال آن زمان،که زمانی حریفی 10 بر.... میباخت نام پوشکاش همیشه با یک هتریک میدرخشید.
لیورپول از انگلیس هم زمانی داشت؛دهه 70مال آنها بود با همان مربی عجیبشان؛بله باب پیزلی همان کسی ک طی 9سال 20قهرمانی برای مرسی سایدی ها پیشکش آورد سه تا از آن 20تا معتبرترین جام اروپا بود.همان مربی ک نقل قول معروفش زبان زد بریتانیاهاست"اگر در محوطه جریمه ای و نمیدانی با توپ چکار کنی آن را ب تور بچسبان،در مورد گزینه های دیگر بعدا صحبت میکنیم"
میلان از ایتالیا هم زمانی داشتن؛دهه 90، همان میلان برلوسکنی،آریگو ساچی با سه تفنگدار هلندی عش فان باستن،رود گولیت،فرانک ریکارد.
"دور،دور اسپانیایی هاست؛10سأل ست ک دور،دور اسپانیایی هاست؛فینال های تمام اسپانیایی،قهرمانی های پیاپی اسپانیایی هستن،شکوه فوتبال اروپا با بارسلونا اسپانیایی هستن؛همه چیز اسپانیایست.
چنان اسپانیایی ها آهنگ قهرمانی نواخته اند که انگلیسی ها خوابشان برده؛بدجور خوابشان برده،سه فصل گذشته دست کم یک نماینده انگلیسی در مرحله گروهی حذف شدن.در فصل قبل تاتنهام،فصل 15-16 یونایتد،فصل 14-15 لیورپول و در فصول 12تا 14 هم سیتی با چلسی نتوانستن به دور حذفی صعود کنن.
بله خوابشان برده؛در 5فصل گذشته تنها لستر،سیتی،یونایتد،چلسی،توانسته اند به مراحل بالاتر دست کم تا یک چهارم برسند اما در فصول 12-13و 14-15 حتی یک نماینده انگلیسی هم در بین 8تیم برتر نبودن.
زمانی لیورپول در بام اروپا با استیون جرارد در استانبول می رقصیدن اما در فصول قبل فقط دستو پا میزنن،آرسنالی ها فکر میکردن دیگر قرارست اروپا رو مال خود کنند اما در همان یک هشتم گیر کرده اند،سیتی تازه ب دوران رسیده قرار بود تاریخ خود را دوباره ازنو بنویسد اما نمی دانستن فقط پول های نفتی کافی نیست،چلسی با آبرامویچ به آرزوهایشان رسیدن اما ثبات نداشتن،منچستر هم بارفتن فرگوسن دیگر آن منچستر هزاره جدید نبود.
ما حالا آتلتیکو سقوط کرده، دیگر آن جنگندگی رو ندارد،رئال سایه ای از فصل قبل نیست آنها تسلیم شدن رو قبول میکنن،بارسلونا آن شکوه گذشته رو ندارد آنها دیگر آن بازی لذت بخش رو انجام نمی دهند آنها فقط رو پاهای کلفت و توانا مسی سرپا هستن چنان که با نبود مسی یک تیم معمولی هستن همانند آرژانتین 86که در نبود مارادونا یک تیم معمولی بودن.
بله حالا؛یونایتد به اوج برگشته فهمیده اند چگونه بازی کنند،تاتنهام با استعداد هایش اما پخته تر برگشته،سیتیزن ها با آن خرج ها اما مفید برگشته،چلسی با کونته با آن سیستم منسوخ شده اما کارگر برگشته،لیورپول هم با خط حمله سرعتی و زهرآگین برگشته.
اینها همان تیم هایی هستن که به خواب فرو رفته بودن اما بیدار شده اند همچون خرس های قطبی حالا انگلیسی ها برای تکرار سال های پرافتخار خیز برداشته اند،آنها میخواهند خاطره فینال های تمام انگلیسی رو زنده کنند؛آنها میخواهد پاکن رو از جامدادی بردارند و اسپانیا رو پاک کنن و بنویسند؛دور،دور انگلیسی هاست
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.