پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در ناامیدی بسی امید هست

زمان ارسال : شنبه 11 شهریور 1396
با سلام نقل و انتقالات تموم شد و تیم اصلی بازیکنان خودشو شناخت. خیلی از دوستان ناامید به قضیه نگاه میکنن که ما امسال هیچی نمی شیم و زیدان سه گانه میگیره و از این حرفا. اما ما طرفدار تیمی هستیم که شعارش فراتر یک باشگاه هستش و با نخریدن چند بازیکن که از حمایت تیم محبوبمون دست نمیکشیم اگه این طور باشه که دیگه بارسایی نیستیم میشیم مثل یه مشت رئالی که با کوچکترین لغزشی مربی خوبشون رو میشورن میذارن کنار و بازیکنان تیم رو مورد عنایت قرار میدن. چند نکته هست که باعث امیدواری میشه که این فصل حداقل کم نیاریم تا این بارتوی خونه خراب کن گورشو گم کنه و بره.
1- نیمار رفت اما دمبله به جاش اومد که با عشق فراوانش به بارسا باعث نفرت هواداران دورتموند هم شد والورده میتونه با استفاده درست از اون جای خالی اونو پر کنه تازه از دست غیبت های الکی و ادا و اصولای اونم راحت شدیم.
2- کوتینیو نیومد اما اینیستا هنوز زندس و میتونه یه فصل دیگه ادامه بده و ما جادوهاشو ببینیم. والورده نشون داده که همون طور که از جوونا خوب استفاده میکنه از بازیکنای سن بالا هم بلده استفاده کنه مثل آدوریز که تازه 36 سالشه نه 33 سال.
3- تا روبرتو رو داری غم نداری. این جوون با استعداد نشون داده هر موقع ازش استفاده شده به بهترین نحو ممکن جواب داده چه دفاع چه هافبک.
4- مشکل دفاع راست هم که دیگه نداریم سمدو اومده که میتونه آلوز دوم باشه.
5- با اومدن پائولینیو (بر خلاف بعضی از دوستان) بعضی از فاکتورها به خط هافبک اضافه شده که قبلا نداشتیم تازه اینم که مقداری از پولشو خودش داده و از حقوق زیادش کم کرده تا بتونه تو بارسا بازی کنه پس اینم کم از دمبله نیست تازه بازیاشم تو تیم ملی برزیل با اون همه ستاره به چشم میاد.
6- برای جانشین بازیکنان بازیکنان اصلی مخصوصا اینستا و مسی، دنیس و دلوفئو هستن که اگه بشون اعتماد بشه میتونن جواب بدن مخصوصا دنیس که پیشنهاد های بسیار خوبی رو رد کرد تا بتونه مبارزه کنه برای رسیدن ترکیب اصلی.
7- ما توی تیم یه چیزی داریم که کسی نداره اونم کینگ مسیه که وجود برای بارسا نعمته. اگه مسی سوارز و اینیستا و بوسکتس روی فرم باشن هیچ تیمی جلو دار بارسا نیست
پس FORCA BARCA
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.