پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قابل توجه رئالیا

زمان ارسال : یکشنبه 14 خرداد 1396
به گزارش کانون رسمی‌ هواداران چلسی در ایران، هازارد که در حال حاضر ۲ سال از قراردادش با چلسی باقی‌ مانده است در تماسی تلفنی با خبرگزاری استریتس تایمز گفت:”من اینجا شرایط خوبی‌ دارم. در یکی‌ از بهترین تیم‌های دنیا حضور دارم و فکر می‌‌کنم چند سال دیگر در این تیم بمانم. من خیلی‌ خوش حال هستم. می‌‌توانید از نمایش‌هایم در زمین هم به خوش حالی‌ من پی‌ ببرید.”

“سال آینده ما برای لیگ قهرمانان می‌‌جنگیم و می‌‌خواهیم جام لیگ برتر را هم در چلسی نگاه داریم. اگرچه کار سختی است اما مردم از چلسی توقع زیادی دارند. اما الان زمانی‌ است که باید به تعطیلات فکر کنیم.”

وقتی‌ از هازارد در مورد اینکه آیا چلسی می‌‌تواند تمام کاپ‌ها را تصاحب کند گفت:”این یک آرزو برای بازیکنان است که بتوانند به همه چیز در فوتبال برساند، خیلی‌ سخت است. ما برای این هدف سخت کار می‌‌کنیم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌‌آید.”
“ما لیگ را بردیم و اگر می‌‌خواهیم بیشتر جام ببریم باید پیشرفت کنیم و بیشتر کار کنیم. اگر بتوانیم چند بازیکن جدید بیاوریم، چرا که نه؟”

هازارد در مورد شایعات پیوستن لوکاکو به تیمش افزود:”او بازیکنی فوق‌العاده است، او پسر خیلی‌ خوب و دوست خوبی‌ است ولی‌ باید تصمیمش را خودش بگیرد. او هنوز جوان است. او فقط ۲۴ ساله است اما در هر فصل گل‌های زیادی می‌‌زند و نشان داده است که مهاجم بسیار خوبی‌ است چون لیگ برتر بسیار سخت است.”

“اما این وظیفه من نیست که بگویم که ما به او احتیاج داریم. مالک باشگاه و مربی‌ در این مورد تصمیم می‌‌گیرند. باید ببینیم چه می‌‌شود.”

هازارد همچنین امیدوار است کونته با چلسی بماند:”او مربی‌ فوق‌العاده‌ای است. وقتی‌ ما از تعطیلات پیش فصل بازگشتیم، خیلی‌ فشرده کار کردیم، دلیل اصلی‌ اینکه این فصل را بردیم همین است. ما تمرینات تاکتیکی زیادی داشتیم، و روی فیتنس و آمادگی بدنی سخت کار کردیم.”

“برای من، این اولین بار بود که در انگلستان به این شدت روی بدنسازی کار کردیم. و بله، ما نگاهمان به فصل آینده است.”
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.