پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکذیب شایعات

زمان ارسال : پنجشنبه 25 خرداد 1396
به گزارش "ورزش سه"، آردا تابستان 2015 با درخواست مستقیم لوئیس انریکه و به عنوان بمب انتخاباتی جوزپ بارتومئو از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. رقم انتقال او 34 میلیون یورو بعلاوه 7 میلیون یورو بر اساس بندهای خاص عنوان شد.
انتظارات از ستاره ترکیه ای بسیار بالا بود و از او به عنوان بهترین جانشین برای نیمار و حتی یکی از بازیکنان قابل اعتماد برای خط میانی بارسا یاد می شد. آردا حتی به دلیل محرومیت بارسا، تا ژانویه 2016 نیز نتوانست به میدان برود ولی پس از آن نیز چیز خاصی از خود نشان نداد.
گفته می شد او از آرسنال و یکی دو تیم دیگر انگلیسی پیشنهادات خوبی دریافت کرده و به زودی از بارسا جدا می شود ولی احمد بولوت گفت:« هیچ کس از بارسلونا در مورد اینکه آردا در لیست فروش قرار گرفته، با من تماس نگرفته است. تا آنجایی که به ما مربوط می شود، او آینده اش را در بارسلونا می بیند.
تا این لحظه، در خصوص او با هیچ باشگاهی مذاکره نداشته ام. با این حال، اگر موضع بارسلونا تغییر کند و بگوید که دیگر بر روی آردا حساب باز نمی کنند، آن وقت شرایط تغییر می کند و داستان کاملاً متفاوت خواهد بود.
درست است که فصل گذشته، فصلی آسان برای او نبود. او با مصدومیت های متفاوت دست و پنجه نرم می کرد و در نیم فصل دوم، شرایط آنچنان خوب نبود؛ اما او در بارسلونا خوشحال است.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.