پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم قطعی باشگاه رئال برای بازگرداندن عمر

زمان ارسال : دوشنبه 7 اسفند 1396
مسئولان رئال مادرید تصمیم گرفته اند تا عمر ماسکارل، هافبک 25 ساله ای که به صورت قرضی برای فرانکفورت بازی می کند را در تابستان پیش رو بازگردانند.

به گزارش "ورزش سه"، ماسکارل دو سال پیش به آینتراخت فرانکفورت قرض داده شد و او در این مدت با ارائه بازی های خوب، مسئولان رئال را متقاعد کرده تا او را بازگردانند.

بندی در قرارداد ماسکارل وجود دارد که به رئال اجازه می دهد با پرداخت تنها 4 میلیون یورو، وی را بازگرداند و تابستان این کار انجام خواهد شد.

البته آاس ادعا کرده است که هدف از بازگرداندن ماسکارل، فروش او با رقمی بالاتر به باشگاهی دیگر است، چرا که قیمت کنونی او در بازار 15 میلیون یورو تخمین زده می شود. ماسکرال تابستان در اردوی پیش فصل رئال در آمریکا شرکت خواهد کرد و سپس در مورد آینده اش تصمیم گیری می شود.

همچنین آینتراخت قصد دارد مارکوس یورنته، هافبک دفاعی 23 ساله رئال را به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا جای خالی ماسکارل را پر کند.
..............................................................................
با احتساب فروش موراتا به مبلغ 85 میلیون یورو فصل قبل سود فروش بازیکنان اکادمی رئال در فصل نقل و انتقالات آینده به حدود 100 میلیون یورو می رسه , که این در نوع خودش بی نظیره , حالا این سوال پیش میاد که در حال حاضر سود بارسا از لاماسیا اگر ستاره هایی نیستن که به تیم اصلی میان پس چیه ؟!؟!؟!؟!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.