پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ما خوبیم یا مسی؟؟؟

زمان ارسال : دوشنبه 9 بهمن 1396
این روزها رئالی ها خیلی گله دارند از هوادارانشون و معتقدند در حق کریس رونالدو بی معرفتی میشه، میگن با یک افت مقطعی نباید زحمات چند ساله ی رونالدو رو نادیده گرفت. بعد هم مسی رو مثال میزنن که در هر شرایطی تحت حمایت تمام و کمال طرفداران بارسلوناس.
در جواب باید گفت قطعا هواداران بارسا هم مثل رئالی ها به عدم نتیجه گیری تیم و افت بازیکنانشون عادت ندارند و اگر روزی مسی یا هرکس دیگری افت کند بی پروا و راحت اون رو به باد انتقاد میگیرند. نمونه اش لوئیس انریکه که با وجود فتح سه گانه الان خیلی از طرفدارها به خاطر عملکرد ضعیف تو سال آخر مربیگریش ازش انتقاد میکنند.
واقعیت اینه که مسی هیچ وقت به ما اجازه نداده که ازش انتقاد کنیم. در بدترین روزهای تیم یا بدترین روزهای خودش هم یک ستاره بوده. نمونه اش بازی دیشب. اگر سوپر گل مسی رو کنار بذاریم یکی از بدترین بازی های مسی تو این فصل دیشب (در مقابل آلاوز) بود. ولی تو همون بازی بد بارها پاس های طلایی داد، بارها بازیکنای دیگر رو صاحب موقعیت کرد، بارها با دریبل زنی دفاع حریف رو بهم ریخت.
در مقابل رونالدو که در روزهای بدش که اتفاقا امسال کم هم نبوده به معنای واقعی یک بازیکن متوسط میشه و رئالی ها آرزوی تعویض و یا بازی نکردنش رو دارن.
درسته که تاریخ نشان داده هواداران بارسا نسبت به تیم و بازیکنانشون با غیرت تر از رئالی ها هستند ولی دلیل اصلی محبوب بودن مسی خود مسی هستش. خدای فوتبال و بهترین بازیکن تاریخ که هیچوقت حتی در بدترین شرایط هم به ما بارسایی ها اجازه نداده لب به انتقاد ازش باز کنیم.
زنده باد کینگ لئو خالق بهترین لحظات فوتبالی تمام بارسایی ها
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.