پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو یا مسی؟ مسئله این است!

زمان ارسال : دوشنبه 1 آبان 1396
فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا امشب بهترین های فوتبال جهان را در طی مراسمی با شکوه در بخش های مختلف معرفی خواهد کرد و در مهمترین و آخرین بخش این مراسم بهترین بازیکن مرد فوتبال جهان معرفی خواهد شد.



در این بخش پرطرفدار، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار کاندیدای نهایی کسب جایزه THE BEST هستند.



البته که نیمارِ برزیلی شایستگی کسب این جایزه ارزشمند را دارد، اما تا پادشاهان دو قطب فوتبال جهان در لیست وجود داشته باشند بدون شک نیمار شانسی برای عرض اندام نخواهد داشت.


لیونل مسی
لیونل مسی

هواداران لئو مسی، شانس این فوق ستاره را بیش از رقیبان می دانند و البته دور از منطق هم نیست، عملکرد بسیار خوب لیونل مسی در بارسلونا و کمک به تیم ملی آرژانتین جهت صعود به جام جهانی شانس وی را برای کسب مهمترین جایزه مراسم THE BEST بالا برده است. دور از تصور نیست که حدود ساعت 1:30 دقیقه بامدادِ فردا نام لیونل مسی را از زبان مجری مراسم به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا بشنویم.

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

در سوی مقابل هواداران کریس رونالدو قرادارند که با اعتماد به نفس بالا بازیکن محبوب خود را شانس نخست کسب این جایزه می دانند. نمایش تاثیرگذار ستاره پرتغالی کهکشانی ها یکی از عوامل قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و صعود با اقتدار تیم ملی پرتغال به جام جهانی 2018 روسیه بود. رونالدو با غرور پای به پالادیوم لندن می گذارد و به اعتقاد اکثر کارشناسان فوتبال برای دومین سال پیاپی عکس وی با جایزه THE BEST را روی صفحه نخست روزنامه های صبح فردا می بینیم.



حال مسئله این است! رونالدو یا مسی؟! نظر شما چیست؟



جهت یادآوری باید به این نکته اشاره کنیم که جایزه THE BEST با جایزه توپ طلایِ فرانس فوتبال تفاوت دارد و نباید این جایزه را با 5 توپ طلای مسی و 4 توپ طلای رونالدو آمیخته کرد، اما نمیتوان از ارزش بالای این جایزه نیز قافل شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.