پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بزرگترین رسوایی های اخلاقی فوتبال؛ از مهدوی کیا تا رونالدوی برزیلی+عکس

زمان ارسال : پنجشنبه 11 مرداد 1397
7- بنزما و ریبری


زاهیا دهر در سال 2009 ادعایی را مطرح کرد که بعدها توسط دادگاه فرانسه به اثبات رسید اما از آنجا که کریم بنزما و فرانک ریبری دو متهم تجاوز به این دختر 17 ساله به دلیل عدم تشخیص سن دهر از سوی دادگاه تبرئه شدند هیچ مجازاتی برای این بازیکنان ملی پوش وقت فرانسه در نظر گرفته نشد. از آنجا که رابطه با دختران کمتر از 18 سال در فرانسه جرم محسوب می گردد، ریبری و بنزما از خطری بزرگ فرار کردند. البته کریم بنزما ید طولایی در زمینه رسوایی اخلاقی دارد و به دلیل انتشار و باج خواهی از هم تیمی خود یعنی متئو والبوئنا در رابطه با فیلم خصوصی این بازیکن، حضور در تیم ملی را نیز تا کنون از دست داده است.



6- اولیور کان

این دروازه بان مطرح تاریخ آلمان تا حدی پیش رفت که در رابطه ای غیر اخلاقی فرزندی را نیز به دنیا آورد. البته خود او در ابتدا منکر این قضیه می شد اما بعدها با اثبات آن مجبور به تن دادن به این ماجرا شد. هرچند که بعدها از زیر بار چنین مسئولیتی شانه خالی کرد و فرزند و مادر او را به حال خود رها کرد.



5- مهدی مهدوی کیا

سمیرا سمیعی که در آلمان زندگی می کرد از شرایط و محبوبیت مهدوی کیا سوء استفاده کرد و رابطه ای را با این بازیکن آغاز کرد و شروع به باج خواهی از این بازیکن محبوب کشورمان نمود. مهدی مهدوی کیا نیز سریعا با هوشیاری این ماجرا را برای رسانه ها و خانواده خود بازگو کرد تا بتواند این ماجرا را پایان دهدو هرچند در اوایل با مشکلاتی از جانب خانواده خود مواجه شد اما اکنون در آرامش و خوشی در کنار خانواده خود به ادامه زندگی می پردازد.



4- رونالدو نازاریو

بازیکنان برزیلی از این حیث همیشه فعال بوده اند و رابطه های غیر اخلاقی فراوانی را شکل داده اند اما شرایط رونالدو در این زمینه بسیار خاص می باشد زیرا زمانی که او سه زن خیابانی را به هتل خود می برد متوجه موضوع جالبی می شود که مرد بودن این سه به اصطلاح زن می باشد. با پیگیری های پلیس این داستان رسانه ای می شود اما رونالدو نازاریو هیچ وقت به بدی از این داستان یاد نکرده است.



3- مائورو ایکاردی

زمانی که ایکاردی یک پسر بچه نوجوان بود با ماکسی لوپز دیگر بازیکن آرژانتینی رابطه ای خانوادگی داشت که در نهایت منجر به ازدواج زن لوپز با ایکاردی شد. این داستان باعث نفرت بسیاری از آرژانتینی ها از مائورو ایکاردی تا کنون شده است که حتی دلیل عدم دعوت از ایکاردی برای حضور در تیم ملی آرژانتین نیز راتا حدودی در بر می گیرد.



2- جان تری

رابطه جان تری در حالیکه خود متاهل بود با همسر هم تیمی خود وین بریج حاشیه های بسیاری را در فوتبال انگلستان برای این بازیکن مطرح به همراه داشت تا جائیکه باعث پس گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس از این بازیکن شد. دوستی صمیمانه وین بریج و جان تری و رفت و آمد خانوادگی آن ها در نهایت به این رسوایی ختم شد که باعث تنفر وحشتناک بسیاری از اهالی فوتبال از جان تری شد.



1- رایان گیگز

بی شک و با اختلاف فراوان این بازیکن ولزی در صدر این لیست قرار خواهد گرفت. رابطه طولانی مدت گیگز با همسر برادر خود آن هم در حالیکه خود نیز متاهل بود به قدری برلای این ستاره منچستر یونایتد گران تمام شد که حتی دیگر پدر او هم چشم دیدنش را نداشت. این اتفاق باعث کاهش وحشتناک میزان محبوبیت گیگز در جهان فوتبال گردید.


http://s9.picofile.com/file/8333434918/_113529.jpg

http://s8.picofile.com/file/8333434950/_237796.jpg

http://s9.picofile.com/file/8333435100/_347874.jpg

http://s9.picofile.com/file/8333435192/_412278.jpg

http://s9.picofile.com/file/8333435218/_538111.jpg

http://s8.picofile.com/file/8333435234/_955073.jpg

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.