پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعه یا حقیقت؟!(مودریچ تا ساعاتی دیگر در اینتر!!)

زمان ارسال : چهارشنبه 17 مرداد 1397
بر اساس تائید مارکا، گل، اسکای اسپورت، گیلیم بالاگ و همچنین فورفورتو و فوتبال ایتالیا تا ساعاتی دیگر لوکا مودریچ رسما به بازیکنان باشگاه اینتر میلان اضافه خواهد شد!




تنها امید رئال مادرید بر باد رفت؛ لوکا مودریچ تا ساعاتی دیگر به اینترمیلان می پیوندد!




رئال مادرید در بدترین اوضاع نقل و انتقالاتی تاریخ خود قرار دارد، چرا که آنها یکی پس از دیگری ستاره های خود را از دست می دهند.




پس از زیدان ابرستاره پرتغالی رئال مادرید تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و در نهایت در کمال ناباوری مادرید را به مقصد تورین ترک کرد تا انتقال قرن شکل بگیرد و شماره 7 افسانه ای مادریدی ها برای ادامه مسیر پر ماجرای خود، این بار یوونتوس را انتخاب کرده باشد.




کریستیانو رونالدو نیز آن وحشت ترک مادرید را به نوعی با جدایی اش از باشگاه برای دیگر ستارگان تبدیل به یک اتفاقی شیرین و جذاب کرد! چرا که پس از او لوکا مودریچ هم وارد این پروسه شد و تا ساعاتی دیگر به مقصد میلان، سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.





اشگاه اینتر میلان در آخرین اقدام خود رسما اجازه مذاکره با مودریچ را از پرز دریافت کرده و در سویی دیگر همسر لوکیتا ملکی تجاری به وسعت 4000 مترمربع برای راه اندازی خط تولید خود در شهر میلان برای ادامه فعالیتش در دنیای مد خریداری کرده است؛ در ادامه این پازل های بر هم ریخته، پرز دیگر هیچ مذاکره ای با مودریچ نخواهد داشت و در اقدامی عجیب مارکو آسنسیو با لو دادن شماره جدید پیراهنش که 10 خواهد بود، رسما خبر جدایی لوکا را بیش از پیش تقویت کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.