پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا - دپورتیوو آلاوز

زمان ارسال : شنبه 27 مرداد 1397
بارسلونا ارنستو والورده بامداد یکشنبه راس ساعت 00:45 در نیوکمپ به مصاف دپورتیوو آلاوز خواهد رفت تا رسما رقابت های لالیگا فصل 2018/19 را آغاز کرده باشد.




ارنستو والورده فصلی متفاوت از اولین دوره حضور خود در رقابت های لالیگا را تجربه می کند! او در اولین فصل حضورش بر روی نیمکت آبی و اناری ها، با شکست تلخ در سوپر کاپ اسپانیا برابر رئال مادرید، آن ذوق و شوق اولیه ای که نسبت خود را در نیوکمپ می دید، به یکباره از دست داد تا با بار اضافی بر روی شانه های خود برای جبران ناکامی در پیش فصل، لالیگا 2017/18 را آغاز کند.




بارسلونا در آن روزها نیمار را از دست داده بود و عملکردی غیر قابل قبول را در بازار نقل و انتقالات از خود به جای گذاشته بود! حضور پائولینیو و جرارد دلوفئو و نلسون سمدو و .. به هیچ وجه نمی توانست سکو های ملتهب نیوکمپ را آرام کند، اما در عین حال که این فضای پر تنش در اردوی بلوگرانا ها دیده می شد، چهره خونسرد والورده، به شکلی عجیب برای پاسخ دادن به تمام منتقدین مصمم بود!




آبی اناری به هر شکلی که بود لالیگا 2017/18 را از آن خود کردند و در تابستان جاری با خرید های فوق العاده ای چون مالکوم، آرتور ملو، و آرتورو ویدال و همچنین به چنگ آوردن دو عنوان قهرمانی در خوان گمپر و همچنین عنوان سوپر کاپ اسپانیا فضای شهر بارسلونا را به شدت برای آینده این تیم مثبت کرده است تا جایی که حالا آنها علاوه بر سهم خواهی در لالیگا؛ به دنبال فتح لیگ قهرمانان اروپا نیز هستند.




این برای اولین بار در تاریخ بارسلونا است که لیونل مسی به عنوان رهبر اصلی کاتالان ها فصل را آغاز می کنند و بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست، اغلب منتقدین این ستاره آرژانتینی همواره معتقد بوده اند که لئو در آلبی سلسته هرگز یک رهبر نبوده است، اما در نیوکمپ همانند یک رهبر حقیقی ظاهر شده است که همین مسئله بر افزایش روحیه آبی اناری ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.





با تفاسیر صورت گرفته، عبور نکردن از آلاوز برای آبی اناری ها با شرایط استثنایی و بسیار خوبی که نسبت به دیگر رقبا دارند، همانند یک شوخی لوس و بی مزه خواهد بود! چرا که از همین حالا صحبت بر روی برپایی یک جشنواره گل در گام نخست و یا حتی به توبره بستن دروازه تیم حریف در میان است!




نویسنده مطلب:امیر دریکوند
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.