پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مرغ های دریایی اسپرزها به کاتالان ها شبیخون می زنند؟ +(نظرسنجی)

زمان ارسال : سه شنبه 10 مهر 1397
گروه مرگ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باز هم به فصل 2018/19 این تورنمنت جذابیت خواهد بخشید، این بار در ومبلی و این بار نبرد بارسلونای ناآماده در برابر تاتنهام بی انگیزه تا در نبرد بدترین ها، ماه جاری بخش مهمی از سرنوشت گروه B مشخص شود.


این بار پوچتینو باید در برابر بارسلونا، دیگر ابر قدرت بزرگ اسپانیایی دنیای فوتبال مبارزه کند و این یعنی بدشانسی محض! چرا که هم گروهی با رئال مادرید و بارسلونا در فاصله کمتر از 12 ماه به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست، اما پیش تر تاتنهامی ها توانسته اند از پس آن بربیایند و بر روی کاغذ تاتنهام هبه عنوان یک مدعی شناخته می شود.



بارسلونا در 30 روز گذشته بسیار متزلزل ظاهر شده است، آنها در 4 رقابت گذشته خود فقط یک پیروزی و آن در همین رقابت ها، یعنی در برابر پی اس وی آیندهوون کسب کرده اند که هم برای هواداران آبی و اناری ها و هم برای مدیران بلوگرانا ها آماری غیر قابل قبول محسوب می شود تا با شرایط ذکر شده برابر تاتنهام در مسیر افت قرار بگیرند




به لحاظ عددی و آماری اوضاع و احوال دو تیم به هم نزدیک است، اسپرز ها پس از پایان یافتن هفته هفتم لیگ برتر انگلیس توانستند خود را به رتبه چهارم جدول رده بندی برسانند به شرایط خود بهبود ببخشند، اما چنین جایگاهی هنوز هم برای هواداران بسیار سرسخت آنها غیر قابل قبول است.



تاتنهام و بارسلونا در تور پیش فصل 2018 و در رقابت های چمپیونز کاپ مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این دیدار دوستانه با تساوی 2_2 خاتمه یافت تا زور آزمایی این دو بی برنده باشد و اپیزود دوم آن در لیگ قهرمانان دنبال شود، جایی که دله علی، کریستیان اریکسن، آلدرویلد، هری کین و هوگو لوریس می بایست در برابر لیونل مسی، لوئیز سوارز، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ و تراشتگن صف آرایی کنند.



تجربه ومبلی 2018 برای والورده می تواند تلخ تر از همیشه باشد، او این روزها به هیچ عنوان تمرکز لازمه را برای هدایت آبی و اناری ها در مسیر درست ندارد و انتظار می رود که تاتنهام بر بحران این روزهای کاتالان ها بیافزاید!


بنظر شما مسی موفق به گلزنی در این بازی میشه؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.