سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی تشنه ی گلزنی خارج از نیوکمپ+ حرکت جالب هوادار یونایتد برای عصبی کردن مورینیو + ...

زمان ارسال : شنبه 14 مهر 1397
هواداران یونایتد روی اعصاب مورینیو

http://s8.picofile.com/file/8339209800/01342753.jpg
http://s9.picofile.com/file/8339209826/01342754.jpg


اعجوبه آرژانتینی بلوگرانا با چالشی سختی در هفته هشتم لا لیگا اسپانیا رو در رو است.


یکی از نکات جالب توجه در مورد آبی اناری ها طلسم مسی در دیدار های خارج از خانه است، اعجوبه آرژانتینی بلوگرانا تا به اینجای کار در تمامی 5 گل خود در لا لیگا را توانسته در ورزشگاه نیوکمپ به ثمر برساند و هنوز نتوانسته در بازیهای خارج از خانه در لا لیگا فروغ چندانی داشته باشد.


تا بدین جای کار 41 میلیون یورو برای 25 دقیقه!!!

در تابستان گذشته بارسلونا با جنجال های بسیاری مالکوم ستاره آبی و اناری ها را به خدمت گرفت، برآیند خروجی او اما بدان شکل که می بایست نبود و خیلی زود هواداران را نا امید کرد.


مسیر رویایی مالکوم از بوردو به نیوکمپ در حالت معمول شاید به هیچ عنوان صورت نمی پذیرفت! بی شک او پیراهن امروزی اش را مدیون به رمی هاست، چرا که مدیران جالوروسی، کاتالان ها را به مسیری طلایی هدایت کردند تا هایجکی پر حاشیه را ترتیب دهند و مالکوم را از چنگال حریف بدزند.


خریدی که قرار بود به قدرتمند تر ساختن فاز هجومی بارسلونا بیافزاید، امروز بدل به یک دردسر شده است! دردسری 41 میلیون یورویی که فقط 25 دقیقه در میادین به بازی گرفته شده است تا ترکیبی از مصدومیت و نا آمادگی و تفکرات خاص ارنستو والورده شرایطی را برای او حاصل کند که دیگر عملا اعتماد به نفسش از بین برود و برای بازگشت به شرایط همیشگی اش کار دشواری را پیش رو داشته باشد.


نمی توان مصدومیت مالکوم را خیلی بهانه ای مناسب برای این ماجرا ها دانست، این دومین پروژه ناموفق بارسلونا در خرید های جنجالی اش است، عثمان دمبله هنوز هم نتوانسته است در ترکیب بلوگراناها قابل اعتماد باشد! مالکوم نیز دقیقا مشابه شرایط دمبله در فصل گذشته را دارد، این اتفاقات سریالی چطور می توانند اتفاقی قلمداد شوند؟

شاید مشکل اصلی بارسلونا این باشد که والورده با مهره های دفاعی و درگیر شونده تاکتیک های خود را قابل اجرا می داند و در سمت مقابل مدیران باشگاه طبق سنت همیشگی ستاره های هجومی را جذب می کنند که ارنستو ذهنیتی برای کار کردن با آنها را ندارد تا مورد به مورد آنها بر روی نیمکت آبی و اناری ها تلف شوند.


جرارد دلوفئو نیز نقش عمده ای را در موفقیت های تیمی فصل گذشته بارسلونا ایفا کرد، اما والورده او را مهره ای ناکارآمد در تیم خود نامید! پائولینیو به یکباره با نمایش های درخشانش چه در قلب میدان و چه در فاز هجومی همه را شگفت زده کرد اما او هم در لیست خروجی باشگاه قرار گرفت تا باز هم این تئوری به اثبات برسد که ایراد ماجرا در اتاق فکری است که هیچ گونه هارمونی را برای به ثمر نشاندن موفقیت در خود نمی بیند، تفکرات والورده، اجبار باشگاه در خرید ستاره ها و سیستم های ناهمخوان با دستورات والورده! مالکوم چطور می تواند در این آشفته باز موفق ظاهر شود؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.