پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اگر بازی را تماشا کنید، بوسکتس را نمی‌بینید؛ اما اگر بوسکتس را زیر نظر بگیرید، تمام بازی را دیده‌اید.

زمان ارسال : سه شنبه 13 آذر 1397
بوسکتس سلطان هافبک‌های مرکزی


بوسکتس از آن دست بازیکنانی است که به ندرت می‌تواند در انجام وظایفش بد عمل کند


از میان 4 هافبک(مودریچ-کاسیمیرو-کانته-تیاگو) فقط یک نفر نزدیک بوسکتس است: هموطنش تیاگو آلکانتارا. صرفاً در این فصل، بوسکتس 735 پاس را به مقصد رسانده است، درحالی‌که این رقم برای تیاگو 673 پاس است. همین امر درباره پاس به کنار و پاس به عقب هم صادق است.

اما درباره پیشبرد بازی چه؟ پاس‌های رو به جلوی هشت‌پا اندکی کمتر است و در این مقوله، کانته با 227 پاس کیک را برمی‌دارد.

نحوه تعیین کشندگی یا ایجاد شانس مسلم، توسط آن [پاس‌های رو به جلو] سخت است، اما با این وجود، ملاحظه اینکه بوسکتس این فصل به طور میانگین 11.5 پاس با دقت (86.2%) در یک‌سوم هجومی ارسال کرده، در برابر 7.34 پاس کانته با دقت (83.4%) نشانه خوبی به دست می‌دهد.

هیچ یک از این دو توپ را مستقیماً به محوطه رقیب نمی‌فرستند؛ چراکه میانگین آنها در این زمینه زیر 2 توپ در هر بازی است (بوسکتس 1.59 و کانته هم 1.14) که کمتر از 50% آنها پاس نهایی هستند.

15 ایجاد شانس در مقابل 8 شانس بوسکتس، برای اثبات اینکه کانته به آرامی در حال دور شدن از پست عمیقی است که در فصل 2015-2016 در کان شروع کرده بود، کافی است.

با این حال بوسکتس بیشتر وظایف را شروع و به خوبی نیز تمام می‌کند. او به طور میانگین 100 با نرخ موفقیت 75.7% را ثبت کرده است که کانته را با میانگین 77.8 (نرخ موفقیت 67.9%) از میدان به در می‌کند.


بیشترین توپ‌ربایی (Interception)، تعداد کلی سد کردن توپ (Block)، دفع سانتر و پاس، متعلق به هشت‌پای بادیا و کاسمیرو است که در قطع توپ مشترکاً اول هستند.

بوسکتس همیشه کسی بود که مقدار بیشتری در عمق بازی می‌کرد، که بارها و بارها اتفاق افتاده است. بوسکتس از قله افسون‌گری‌اش سقوطی کوچک را تجربه کرده است، و تعدادی نمایش ضعیف داشته است؛ اما جایگاهش در دنیای هافبک‌های دفاعی، دست‌نخورده باقی مانده است. به نظر می‌رسد او بیشتر قربانی ارنج بد است تا عملکرد فردی خودش؛ اما از زمانی که او شروع به تقلّا کرد، تیم یا تیم‌هایش نیز با او سقوط کردند که ارزش او را در جایگاه نخست نشان می‌دهد.

بوسکتس هنوز در اوج بازی خودش به سر می‌برد؛ اما تیم‌ها و مربی‌هایش باید راهی بیابند تا ضربات وارده بر او را تا حد ممکن خنثی کنند؛ که اگر چنین نکنند، کل تیم ویران می‌شود. با این حال، ما به دنبال یافتن مسئله‌ای هستیم که بوسکتس نتواند راه‌حلّی برای آن بیابد. آیا این دو همزمان خواهند بود؟ تنها زمان پاسخ ما را خواهد داد.


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.