پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بخش دوم مصاحبه با کاربر عزیز (شیر)

زمان ارسال : پنجشنبه 25 بهمن 1397
16_دوست داری چه بازیکنی رو در پراهن بارسلونا ببینی در اینده؟
ماتیاس دلیخت .اریکسون. ایکاردی. مندی یا گریمالدو. و جوانهای خوب لاماسیا.

17_بهترین گل مسی کدوم گل بوده از نظر شما؟
مام گلهای مسی خوب و خاطره بخش بود..گل ب ختافه گل ب منچستر. یا گلهایی که رعال مادرید میزند همه خاطره بخش هستند.

18_باید قول بدی تا هفته ی اینده یک کار خیر و خداپسندانه انجام بدی؟هر کاری که در توانت هست.و یکی از کاربر ها رو هم به این چالش دعوت کن...
قول میدم یک کار خدا پسندانه انجام بدم.من همه رو دعوت میکنم که آخر هفته یک کار خداپسندانه انجام بدن.

19_ارزوتون چیه؟
ارزوی من در فوتبال اینه همیشه بارسا رو قدرتمند ببینم. و از دیدن بازیهاش لذت ببرم من با جام بردنهای بارسا احساس غرور میکنم.

انتقاد و یا پیشنهادی به سایت؟
انتقاد خاصی ب سایت ندارم و تشکر میکنم ازشون بابت اینکه محلی وجود داره که بارساییها داخل اون جمع میشن. ..پیشنهاد گاهی کلی مطلب مینویسم و ارسالش میکنم یکدفعه میزنه پس از تایید نمایش داده خواهد شد ..یعنی انگار اون لحظه ای سرد ریختی روی آدم ..یک مقدار ورود رو راحت تر کنن. .دوم سعی کنن امنیت سایت رو بالاتر ببرن که کسی نتونه براحتی توهین کنه ب سایر کاربران ..

صحبت هایی پایانی کاربر شیر ...

در طول این 28 سالی که بارسا رو تعقیب میکنم بوده شب وروزهایی که یا سالهایی که در حسرت گرفتن یک جام بودیم و همش احساس سرخوردگي و ناراحتی میکردم..گاهی هدف فقط رسیدن به رقابتهای اروپایی بودو گاهی کسب جام حذفی بسیار شادی بخش بود .منی که آن روزهای سخت را برای بدست آوردن جام ب چشم دیده ام دیدن چنین روزهایی برایم سخت نیست ..مربیانی بوده اند تصمیماتشون واقعا مشخص میکرد که ما در آن فصل هیچ جامی که نمیبریم هیچ حتی دوم هم نمیشویم ولی الان تیم قهرمانی هم بدست می آورد باز برای عده ای راضی کننده نیست ...بهر حال هر هواداری برای خود معیارهایی دارد ..

خواهشی که دارم این است که با اتحاد برای تیم انرژی مثبت بفرستیم چون دشمن کاملا تا دندان مسلح برای زمین زدن ما قدم برداشته ...

)نکاتی درباره مربی ..والورده تنها مربیی هست که بدور از فلسفه بارسا بازی کرد ..همچنین اون تنها مربیی هست که این همه مخالف داره اما موفق باشی کسب قهرمانی با تیم شد .اون همچنین تنها مربیی هست که در لیگ از هیچکدام از تیم های مدعی رعال سویل والنسیا و اتلتیکو شکست نخورده..ما با والورده موفق به پیروز شدن در خیلی از مسابقات با انجام فوتبال غیر زیبا شدیم. والورده تنها مربی بوده که تقریبا از رختکن صدای اعتراض به گوش نمیرسه از عملکرد و شخصیتش.مدیریت رختکن اون عالی بوده تا الان .والورده تنها مربی هست که در سال قبل کسی ازش توقع قهرمانی نداشت با توجه به وضعیت بد تیم ولی اون این کار رو انجام داد .والورده اولین مربی هست که کامبک خورده. همچنین اون اولین مربی بارسا هست که موفق شده 4 گل ب خود بارسا بزنه. کلا یک طوری با سایر مربیان گذشته بارسا متفاوت هست. و اینکه اون رکورد نباختن بارسا رو هم شکست در یک فصل یک باخت واقعا عالی بود ..اونم بدون مسی و با ورمایلن و مینا..کلا همه چیز باهاش برای اولین بار بود که میدیدم.

با تشکر فراوان از کاربر (شیر) یکی از قدیمی های سایت...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.