پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دیبالا و سگش در حال تمرین یوگا + مسی فقط در یک مورد زمینیست

زمان ارسال : یکشنبه 28 بهمن 1397
علیرغم آمار گلزنی خارق العاده و نمایش های فرازمینی لیونل مسی در زمین فوتبال، فوق ستاره آرژانتینی در هنگام پنالتی زدن همانند یک بازیکن معمولی می‌شود. مسی در جریان بازی شب گذشته بارسلونا برابر رئال وایادولید یک پنالتی را به گل تبدیل کرد و یک پنالتی را هم از دست داد؛ آن هم در برابر یوردی ماسیپ، هم تیمی سابق خود که با انگیزه های فراوانی به نیوکمپ بازگشته بود. آخرین پنالتی هدر رفته مسی به معنای آن بود که او از مجموع 62 ضربه پنالتی خود در لالیگا، 12 ضربه را به هدر داده است؛ یعنی تقریبا از هر 5 ضربه یک پنالتی از دست رفته است.

مسی علیرغم آن که در برابر رئال مادرید و دروازه بانان بزرگ این تیم هیچ ضربه ای را در لالیگا از دست نداده است، اما در برابر تیم ها و دروازه بانان کمتر شناخته شده ای نظیر آسیر ریسگو (رکرتیوو)، خاوی واراس (سویا)، آنتونیو آدان (رئال بتیس)، خسوس فرناندز (لوانته) و یوئل رودریگز (ایبار) پنالتی از دست داده است؛ پنالتی هایی که یا با بی دقتی خود مسی به هدر رفته اند و یا با عملکرد بی نظیر دروازه بانان مهار شده اند. پیش از ضربه بازی دیشب، آخرین پنالتی هدر رفته مسی در لالیگا به 17 دسامبر 2017 و برتری 4-0 بارسا مقابل دپورتیوو لاکرونیا بازمی‌گشت. جایی که او در برابر روبن مارتینز ضربه خود را از دست داد.

با در نظر گرفتن همه رقابت ها و البته بازی های ملی، درصد ضربات از دست رفته مسی بیشتر هم می‌شود. او از مجموع 86 ضربه پنالتی در دوران بازی خود 20 ضربه را از دست داده تا تقریبا از هر 4 ضربه، یکی را از دست داده باشد. آخرین ضربه از دست رفته مسی قبل از بازی دیشب به جام جهانی 2018 و دیدار آرژانتین برابر ایسلند بازمی‌گشت؛ جایی که او با از دست دادن ضربه اش در دقیقه 64 مسابقه برابر هانس تور هالدورسون شانس پیش انداختن آرژانتین را از دست داد تا آلبی سلسته جام را با کسب یک تساوی آغاز کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.