پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مثلث خطرناک لیورپول + بی رحمی فوتبال + ...

زمان ارسال : پنجشنبه 29 فروردین 1398
مثلث خشمگین لیورپول با ۴۲ گل‌زده در چمپیونز لیگ آماده نبرد با بارسلونا در نیمه‌نهایی

مسی این فصل ۱۳۹دریبل موفق در لالیگا و لیگ‌قهرمانان داشته، از آن سو فان‌دایک در این فصل لیگ برتر و لیگ‌قهرمانان هیچ دریبلی نخورده. آماده تماشای نبرد این دو در نیمه‌نهایی باشید.


منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تاتنهام با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید اما به خاطر شکست یک بر صفر در دیدار رفت نتوانست به نیمه نهایی راه پیدا کند. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: «نتیجه سخت و آزار دهنده است اما باید آن را قبول کرد. بعد از تنها ۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر دو پیش افتادیم. در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و گلی را که به آن نیاز داشتیم به ثمر رساندیم. از شانس بد ما پایان تلخی رقم خورد و تاتنهام گل سوم را هم به ثمر رساند. باید به تاتنهام به خاطر این صعود تبریک گفت و برای آنها در مرحله بعد آرزوی موفقیت کنیم.»

گواردیولا در ادامه به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: «من از تکنولوژی جدید حمایت می‌کنم اما باید VAR با دقت بیشتری باشد. گل سوم تاتنهام باید مردود می‌شد چرا که توپ به دست یورنته برخورد کرد. به نظرم داور صحنه را از زاویه خوبی تماشا نکرد. در دیدار رفت ضربه پنالتی را از دست دادیم که به ضرر ما تمام شد با این حال باید بگویم که به این بازیکنان و هواداران افتخار می‌کنم. از زمان آمدنم به سیتی هیچ اعتراضی را از سکوها نشنیدم با این حال نمی‌توان پیش بینی کرد که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. فوتبال بی رحم است.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.