پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های مسی دراوتوبوس در راه برگشت

زمان ارسال : یکشنبه 5 خرداد 1398
طرح بلیچرریپورت از جام های از دست رفته بارسلونا در این فصل

وقتی لیونل مسی در بازی جام خوان گامپر و در نوکمپ خطاب به هواداران بارسا وعده کسب سه گانه را داد و قهرمانی در چمپیونزلیگ را هدف اصلی فصل عنوان کرد، بسیاری منتظر این بودند تا آبی اناری ها در پایان فصل برای سومین بار فاتح سه گانه شوند. بارسا تا یک ماه پیش مدعی جدی کسب هر سه جام فصل نیز بود اما پس از قطعی شدن قهرمانی در لالیگا، شکست غیرمنتظره 4-0 از لیورپول در آنفیلد اتفاق افتاد تا بارسا با لیگ قهرمانان وداع تلخی داشته باشد؛ با این حال هنوز فینال کوپا دل ری باقی مانده بود و بارسا می توانست فصل را با دبل تمام کند. دیداری که امشب برگزار شد و در نهایت والنسیا با نتیجه 2-1 پیروز شد و بارسا را در دبل کردن هم ناکام گذاشت. به این ترتیب تیمی که فصل را به رویای سه گانه شروع کرده بود، با دو شکست تلخ، فصل را با تنها یک جام به اتمام برد تا کارنامه چندان مثبتی برایش به ثبت نرسد.

کاروان بارسا پس از اتمام بازی، بلافاصله ورزشگاه را به مقصد فردوگاه سویا ترک کرد تا شبانه به بارسلون بازگردد. در این بین اما یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد. لیونل مسی به همراه لوئیس سوارز و جرارد پیکه در انتهای اتوبوس حامل بازیکنان بارسا که به سمت فرودگاه در حرکت بود، جلسه ای فوری و ناگهانی را ترتیب داد. لحن صحبت آنها کاملا جدی و در مواقعی پرتنش نیز بود به نحوی که باعث جلب توجه دیگر بازیکنان شد.

جدیت جلسه به گونه ای بود که پس از توقف اتوبوس هم آنها حاضر بیاده شدن نبودند و جلسه، ده دقیقه دیگر هم ادامه داشت تا اینکه پس از نگاه های خیره بازیکنان، مسی رضایت به پیاده شدن داد تا سوار هواپیما شوند. همه اینها پیش چشم بارتومئو(رئیس) و ارنستو والورده(سرمربی) رخ داد.

بسیاری معتقدند که در بارسلونا مسی نقش یک همه کاره را دارد و روی انتخاب سرمربی و حتی خریدهای فصل بارسا، یکی از افرادی است که نظراتش تاثیرگذاری مستقیم دارد. او روز قبل از فینال، در نشست خبری صراحتا بر حفظ والورده تاکید کرد و بسیار بعید به نظر می رسد که پس از حرف های او، بارتومئو شجاعت اخراج سرمربی اهل باسک را داشته باشد.

با شکست شب گذشته اما نیاز تغییرات اساسی در بارسا بیش از همیشه حس می شود؛ چرا که یک تیم امیدوار و خوشبین به فتح سه گانه، در نهایت فصل را با یک جام به پایان برد و این نه برای مسی و نه هیچکس پذیرفتنی نیست. آنتوان گریزمان و ماتایس دی لیخت، گزینه های اصلی برای تقویت خط حمله و دفاع بارسا هستند اما باید دید در نهایت حرف مسی چه خواهد بود. او در کنفرانس خبری قبل از فینال حاضر نشد در مورد جذب گریزمان صحبت کند اما قطعا خروجی جلسه شب گذشته او، سوارز و پیکه، روی سیاست های نقل و انتقالاتی بارسا در تابستان، نقش مستقیم را ایفا خواهد کرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.