پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انگیزه فراوان قربانی افکار ضعیف

زمان ارسال : یکشنبه 5 خرداد 1398
لیونل مسی ابرستارۀ باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از هواداران تیم خود عذرخواهی کرد.

مسی در عذرخواهی خود از هواداران بارسلونا اظهار داشت: از تمامی هواداران عذرخواهی می‌کنم اگر توان پیروزی را نداشتیم! ما با قدرت به میادین بازخواهیم گشت.

بارسلونا شب گذشته، در کمال ناباوری برابر والنسیا در فینال کوپا دل‌ری زانو زد تا دومین جام را در ماه جاری از دست بدهد و شکست تلخ دیگری را تجربه نماید.

بارسلونا باز هم با لیونل مسی متحمل شکستی تلخ و ناباورانه شد تا به فاصله کمتر از یک ماه از حملۀ ویران کنندۀ لک لک‌ها، این بار خفاش‌های مستایا به سراغ آبی و اناری‌ها بروند و شبی بسیار تلخ را برای لیونل مسی و یارانش رقم بزنند، اتفاقی که خیلی پیش‌بینی شدنی نبود، اما با وجود حضور مردی چون ارنستو والورده خیلی دور از ذهن هم به نظر نمی‌رسید.

نبود فکر نو و تاثیرگذار در سبک بازی بارسلونا بیداد می‌کند و هنوز بارتومئو بر این باور است که ارنستو والورده، خنثی‌ترین سرمربی کاتالان‌ها، بهترین گزینۀ مناسب برای هدایت بلوگراناهاست، تا بزرگ‌ترین سوءتفاهم چند دهۀ اخیر برای این قدرت رو به سقوط به‌وجود بیاید و در حضور لئو، بدترین تحقیرها، شامل حال این قدرت اسپانیایی شود.

آمار و ارقامی که از دیدار والنسیا و بارسلونا، در فینال کوپا دل‌ری بر جای مانده است، خود گویای همه چیز است؛ در این دیدار حساس 31 درصد مجموع مالکیت توپ، در اختیار لیونل مسی بوده است! این بدان معناست که تمامیت بازی کاتالان‌ها بر پاشنۀ لئو چرخیده و از این ابرقهرمان خستگی ناپذیر باز هم به عنوان تاکتیک اصلی استفاده شده است! درست همانند آنچه که از مسی در تیم ملی آرژانتین بازی می‌گیرند و سالهاست که با این روش ناکام‌اند!

اگر به سبک و فلسفۀ بازی بارسلونا در سالیان گذشته دقت کنیم، خواهیم دریافت که آبی و اناری‌ها، هرگز استراتژی اول خود را با وجود حضور مسی، بر روی این ابرستاره قرار ندادند! چرا که این ماجرا، ساده‌ترین و پیش‌پا افتاده‌ترین امکان موجود خواهد بود که توسط هر مربی قابل پیش‌بینی است! حتی پپ گواردیولا که یکی از عاشقان بزرگ لئو در دنیای فوتبال به حساب می‌آید نیز چنین استعماری که امروز والورده علیه مسی می‌کند را ترتیب نداد.
هضم شدنی نیست که بارسلونا با در اختیار داشتن چنین مهره‌هایی و وضعیتی آرام، با چنین نتایجی روبرو شود! انگیزه، طراوت و تاکتیک عملاً در سبک بازی کاتالان‌ها از دست رفته و هیچ نشانه‌ای از آن تیم محبوب چند فصل پیش دیده نمی‌شود و کسی تمایلی هم به درخشش ندارد؛ دقیقاً همانند آنچه که آرژانتین سالهاست با آن دست به گریبان است، مشخصاً استفاده از لیونل مسی یک هنر بزرگ است که والورده هیچ درکی از آن جز رساندن توپ‌ها از خط دفاعی خود به او با الهام گیری از فوتبال شائولین، ندارد!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.