پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های ضد و نقیض کوتینیو درباره اینده اش

زمان ارسال : پنجشنبه 30 خرداد 1398
نمیدانم فصل بعد در بارسا هستم یا خیر

بارسا یک سال و نیم قبل با 160 میلیون یورو کوتینیو را جذب کرد اما افت وحشتناک ستاره برزیلی باعث شد تیمی خواهان پرداخت چنین رقمی برای خرید او نباشد و بارسلونا مجبور است با ضرری هنگفت هافبک برزیلی خود را واگذار کند.

چند روز قبل اسکای اسپورتس مدعی شد کوتینیو به دلیل احترام به تیم سابق خود لیورپول، قصد ندارد به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت دهد و در این شرایط به نظر می رسد پاری سن ژرمن از بالاترین شانس برای جذب هافبک برزیلی برخوردار است.

فیلیپ کوتینیو گفت: "نمی دانم که آیا فصل بعد هم در بارسلونا باقی خواهم ماند یا خیر. هیچکس در مورد آینده چیزی نمی داند و در حال حاضر من فقط روی بازی های تیم ملی برزیل در رقابت های کوپا آمه ریکا متمرکز هستم."

بارسلونا قصد دارد ترکیب خود را در تابستان امسال تقویت کند و اخباری در مورد احتمال بازگشت نیمار یا جذب آنتوان گریزمان شنیده می شود و برای جذب یک بازیکن بزرگ، احتمالا بارسا چاره ای جز فروش فیلیپ کوتینیو، گران ترین خرید تاریخ باشگاه خود ندارد.

ESPN مدعی شده است پاریسن ژرمن آمادگی این را دارد تا با دریافت رقمی مناسب، نیمار را به فروش برساند. آنها برای خرید این بازیکن برزیلی 222 میلیون یورو پرداخت کردند ولی در مجموع نیمار در پاریس دوران خوبی را سپری نکرد.

یک منبع نزدیک مدعی است؛ هر چند پاریسن ژرمن آمادگی خود را برای فروش نشان داده ولی هنوز پیشنهادی رسمی به دست باشگاه نرسیده است. با این وجود پاریس انتظار دارد رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد برای خرید این بازیکن رقابت کنند.

در عین حال بارسلونا، تیم سابق نیمار، گزینه نخست برای خرید او قلمداد می شود. یک منبع نزدیک به بارسلونا اعتراف کرده انتقال نیمار شدنی است ولی سختی های خاص خودش را دارد. بارسلونا در شرایطی به فکر جذب دوباره نیمار افتاده است که ستارگان تیم خواستار حضور دوباره نیمار در بارسلونا شده اند. نیمار هنوز هم رابطه خیلی خوبی با سوارز و مسی دارد.

چند روز قبل ناصر الخلیفی با صحبت های خود، عملاً چراغ سبزی به خریداران محتمل نیمار نشان داد، او گفته بود: « ما بازیکنانی می خواهیم که حاضر باشند برای پیراهن پاریسن ژرمن بجنگند. بازیکنان باید به پروژه ما باور داشته باشند. البته که بازیکنانی که با ما قرارداد دارند باید به آن وفادار باشند. بازیکنی مثل نیمار به زور به پاریس نیامد. هیچ کس او را مجبور به آمدن نکرد. او با پروژه ما آشنا شد و تصمیم گرفت که به آن ملحق شود.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.