پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اما و اگر های ارژانتین در کوپا امریکا

زمان ارسال : جمعه 31 خرداد 1398
آرژانتین که در بازی اول دور گروهی برابر کلمبیا با دو گل شکست خورده بود، بامداد امروز ابتدا با گل دقیقه ۳۷ پاراگوئه عقب افتاد اما مسی دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان باقی ماند. آلبی سلسته اکنون یک امتیازی است و در قعر گروه خود قرار دارد. بازی آخر آرژانتین برابر تیم ملی قطر خواهد بود و اگر مسی و یارانش صعود می خواهند، باید حتما بر این تیم پیروز شوند.

اگر آرژانتین قطر را شکست دهد، تقریبا کار صعودش قطعی خواهد شد مگر اینکه پاراگوئه بر کلمبیا پیروز شود، برزیل و پرو مساوی شوند، ونزوئلا بر بولیوی پیروز شود و سه تیم از گروه سوم رقابت ها متشکل از اروگوئه، شیلی، اکوادور و ژاپن نیز شش امتیازی شوند. در این صورت آرژانتین حتی به عنوان یکی از دو تیم سوم گروه ها نیز صعود نخواهد کرد.

اگر آرژانتین برابر قطر به تساوی دست یابد، بایدمنتظر شکست پاراگوئه برابر کلمبیا با اختلاف دو گل یا بیشتر بماند و اینکه تیم سوم گروه C نیز سه امتیازی نشود. در غیر این صورت حذف خواهد شد. در صورت شکست از قطر نیز تحت هر شرایطی کار آرژانتین در کوپا آمه ریکا تمام شده است. لازم به ذکر است که از هر گروه دو تیم به یک چهارم نهایی می رسند و دو تیم سومی که نتایج بهتری گرفته باشند نیز مجوز صعود را کسب خواهند کرد.

مقصران اصلی لرزش و افول البی سلسته چا کسانی هستند؟

تساوی 1-1 مقابل پاراگوئه، نتیجه ای بود که هواداران آلبی‌سلسته انتظارش را نداشتند و حالا سرنوشت صعود آنها به دور بعد، به بازی سوم و پایانی مرحله گروهی مقابل قطر بستگی دارد. در این میان و بعد از باخت شاگردان اسکالونی مقابل کلمبیا و تساوی تلخ مقابل پاراگوئه، قصد داریم مقصران لغزش فعلی آرژانتین دراین دوره از رقابت‌های کوپا آمریکا را بررسی کنیم:

لیونل اسکالونی

اسکالونی سرمربی جوان تیم ملی آرژانتین به رغم تغییراتی که درتیم اعمال کرده، هنوز نتوانسته آرژانتین را به روزهای خوبش بازگرداند. در بازی با پاراگوئه ودرشرایطی که آرژانتینی‌ها برای گلزنی می‌کوشیدند او در تصمیمی عجیب یک مهاجم را از زمین بیرون کشید که موجب حیرت فوتبال‌دوستان شد. قرار دادن پریه‌را و د پائول در ترکیب اصلی آلبی‌سلسته دراین بازی جواب نداد و آنها نتوانستند به نتیجه مطلوبی دست بیابند.

روبرتو پریه‌را

او یکی از چهره‌های جدید ترکیب اصلی آرژآنتین مقابل پاراگوئه بود که در حرکاتش در زمین چمن و تلاش‌هایش برای نفوذ از سمت راست ناکام بود و به ندرت توانست موقعیت خطرناکی خلق کند. بازی ضعیف بازیکن واتفورد باعث شد تا او بین دو نیمه تعویض شود.

نیکلاس اوتامندی

مدافع منچسترسیتی در بازی با پاراگوئه اشتباهات زیادی را انجام داد و خطای پنالتی‌ای که در جریان مسابقه مرتکب شد، ممکن بود به قیمت حذف زودهنگام تیمش از گردونه این رقابت‌ها تمام شود. اندکی قبل از آنکه مسی گل تساوی‌بخش بازی را به ثمر برساند، او در محوطه جریمه یک خطای پنالتی مرتکب شد و یک ضربه پنالتی به پاراگوئه هدیه کرد.

لائوتارو مارتینز

بازیکن سابق راسینگ، به جای آگوئرو درترکیب تیم قرار گرفته بود و نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. شوت او که به دستان یکی از مدافعان پاراگوئه برخورد کرد، باعث شد تا یک ضربه پنالتی به نفع آرژانتین اعلام شود و مسی این ضربه را تبدیل به گل کرد. او نیز بعد از مصدومیتی که درجریان بازی گریبانگیرش شد مسابقه را از روی نیمکت ذخیره‌ها به پایان برد

بازیکنان خط میانی آرژانتین

اسکالونی دراین بازی لوسلسو را به عنوان بازیکن میانی درکنار پاردس به میدان فرستاده بود. اما این تغییر نتیجه مطلوبی را به همراه نداشت. با وجود تلاش‌های فراوان این دو بازیکن، آنها نتوانستند موقعیت خطرناکی خلق کنند و آنطور که توقع می‌رفت کنترل بازی را به دست بگیرند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.