پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی برابر است با کهکشان البته از نوع مادریدی !!!

زمان ارسال : سه شنبه 26 دی 1396
با شروع فصل 2017/18 رقابت های فوتبال جهان، لیونل مسی بدون یار دیرینه اش نیمار، کمی افسرده و غمگین به نظر می رسید، می شد تنهایی او را دید که در نبود نیمار با لوئیز سوارز که او هم دچار شوک جدایی ستاره برزیلی بلوگرانا ها شده بود، در میادین فوتبال پرسه می زند.



مسی در آن روزها مشاهده گر کسب عناوینی همچون توپ طلا و برترین بازیکن سال فیفا از سوی کریستیانو رونالدو در صحنه های بین المللی فوتبال بود تا انگیزه هایش هزاران برابر از گذشته شود و بار دیگر قدرت و کیفیت خود را به جهانیان اثبات کند و در این راه سریعا بند کفش هایش را محکم کرد و به سوی دروازه رقبا شتافت.


لیونل مسی
لیونل مسی



مسی با استارت فوق العاده خود در رقابت های لالیگا اسپانیا، به نحوی خود را رونالدو تازه توپ طلا کسب کرده به پیش انداخت که هیچ کس دیگر به یاد نداشت رونالدو به تازگی توانسته بود افتخارات فردی را از ان خود کند! این همان مهارت همیشگی مسی است که بار دیگر از آن استفاده کرد.



رفته رفته مسی به مرزی از آمادگی رسید که دیگر هیچ چیز و هیچ کس جلودار او نبود، او حتی ال کلاسیکو را در هم تنید و با به لرزه درآوردن تور دروازه های سانتیاگو برنابئو، بار دیگر فریاد شادی را در خانه دشمن دیرینه شان سر داد!


لیونل مسی
لیونل مسی



سوارز هم همانند مسی اوج گرفته بود؛ سوارز هم پا به پای مسی می دوید و افتخار آفرینی می کرد و در فتح هر قله ای امضای خود را به جای می گذاشت! دیگر نمی شد مسی را به حال خود رها کرد! باید او را با چندین چشم و دست و پا مهار کرد تا حداقل کمتر رقبایش را تحقیر نماید.



شرایط به گونه ای در نهایت پیش رفت که پسر آرژانتینی بارسلونا سوای از اینکه توانست موتور تیمش را با سرعت دوبرابر شتاب دهد، آماری از خود به جای گذاشت که دیگر ستارگان رئال مادرید نمی توانستند به صورت دسته جمعی هم با آمار های مقابله نمایند!


لیونل مسی
لیونل مسی



ابر ستاره بارسلونا تا به اینجای فصل 2017/18 رقابت های لالیگا اسپانیا، توانسته 17 با موفق به گلزنی شود تا ستارگان بزرگ رئال مادرید ( مارکو آسنسیو، کریستیانو رونالدو، گرت بیل، ایسکو) روی هم رفته با به ثمر رساندن 16 گل نتوانند برابر با مرد بزرگ کاتالان ها رقابت نمایند!



می توان نام فصل جاری رقابت های لالیگا را "خیزش دوباره لیونل مسی" نامگذاری کرد؛ خیزشی که با پس لرزه های خود توانست دنیای فوتبال را محو خود کند تا تنها مسی باشد که شادی ها پس از گلش محصور کننده و دیوانه کننده لقب بگیرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.