پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در نباختن تنها نیست!!!!!!!

زمان ارسال : سه شنبه 26 دی 1396
پنج تیم در اروپا مانند بارسلونا هستند که هنوز در لیگ کشورهایشان شکست نخورده‌اند.

به نقل از آس، منچسترسیتی پپ گواردیولا یک‌شنبه برای نخستین بار در لیگ برتر انگلیس شکست خورد. این اتفاق در دیدار به یاد ماندنی برابر لیورپول رخ داد که با نتیجه ۴ بر ۳ به پایان رسید. سیتیزن‌ها پس از ۲۳ بازی شکست را در لیگ تجربه کردند به همین خاطر بارسلونا تنها تیم شکست‌ناپذیر در بین پنج لیگ برتر اروپایی باقی ماند. با این حال پنج تیم دیگر اروپایی در لیگ‌های کشورشان بدون شکست هستند. پورتو، اسپورتینگ لیسبون، پلژن، دیناموزاگرب و لینکلن FC شرایط مشابه بارسلونا دارند.

اسپورتینگ

صدرنشین لیگ پرتغال با ۴۶ امتیاز، ۱۴ پیروزی و چهار تساوی در ۱۸ هفته به دست آورد. تیم ژرژ ژسوس در نیم فصل شکستی را تجربه نکرد. این تیم در جام حذفی پرتغال چهار پیروزی به دست آورد که آن‌ها را به نیمه نهایی رساند. همچنین در "تاسا دا لیگا" اسپورتینگ یک پیروزی و دو تساوی به دست آورد. این نتایج باعث شد این تیم در میان چهار تیم برتر قرار بگیرد. شرایط در لیگ قهرمانان برای تیم پرتغالی خوب نبود. این تیم سه شکست، یک تساوی و یک پیروزی تجربه کرد و باعث شد با قرار گرفتن در رتبه سوم به لیگ اروپا صعود کند. اسپورتینگ در این رقابت‌ها باید به مصاف دینامو بخارست برود و می‌خواهد مانند لیگ پرتغال در این رقابت‌ها عمل کند.

پورتو

دومین تیم پرتغالی بدون شکست در این فهرست پورتو است (البته با یک بازی کمتر). پورتو در این مدت ۱۴ بازی و سه تساوی کسب کرد. سرژیو کونسیسائو تیم متحدی را ساخته که نسبت به فصل‌های گذشته بهتر عمل کرده است. پورتو با اسپورتینگ هم‌امتیاز است. این تیم در جام حذفی توانست چهار پیروزی کسب کند و به نیمه نهایی راه پیدا کند. در "تاسا دا لیگا" دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و به نیمه نهایی رسید. تیم پرتغالی در لیگ قهرمانان اروپا دو شکست را تجربه کرد اما توانست به یک هشتم نهایی صعود کند و قرار است در این مرحله به مصاف لیورپول برود.

پلژن

تیم اهل چک به لطف ۱۵ پیروزی و یک تساوی صدرنشین لیگ کشورش است. این تیم پس از ۱۶ هفته ۴۶ امتیاز کسب کرد و اکنون با تیم دوم یعنی اسلاویا پراگ فاصله ۱۴ امتیازی دارد. تیم پاول وربا که در مسیر قهرمانی قرار دارد در جام حذفی نتیجه خوبی کسب نکرد. این تیم در حالی از این رقابت حذف شد که شکست نخورد، برابر اسلواکو مساوی کرد اما در وقت‌های اضافه حذف شد. پلژن در لیگ اروپا دو شکست را در مرحله گروهی تجربه کرد و در مرحله بعد باید به مصاف پارتیزان برود.

دینامو زاگرب

تیم کروات در لیگ به لطف ۱۵ پیروزی و پنج تساوی در ۲۰ هفته ۵۰ امتیاز کسب کرد و با تیم دوم ۱۲ امتیاز اختلاف دارد. تیم ماریو سوتیانوویچ در جام حذفی نیز شکست نخورده و در نیمه نهایی حاضر است. با این حال در پلی‌آف لیگ اروپا با سه تساوی و یک پیروزی از صعود به مرحله گروهی بازماند.

لینکلن FC

تیم جبل‌الطارقی تنها تیم اروپایی است که همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته است (۹ پیروزی). لینکلن با تیم دوم یعنی اروپا FC فاصله هشت امتیازی دارد. لینکولن در پلی‌آف لیگ اروپا با یک تساوی و یک شکست از صعود به مرحله نهایی نهایی این رقابت‌ها بازماند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.