پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رکوردها در انتظار بارسلونا و والورده

زمان ارسال : یکشنبه 20 اسفند 1396
به گزارش mundodeportivo، بیست و هشتمین هفته لالیگا نیز سپری شد و تیم والورده هنوز شکستی متحمل نشده است. تیمی که فصل را با دو باخت به رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا شروع کرد، حالا به جز یک باخت بی تاثیر در کوپا دل ری مقابل اسپانیول، هرگز طعم تلخ شکست را نچشیده و مطابق انتظار می‌رود تا رکوردهایی تاریخی را به ثبت برساند.

با احتساب هفت هفته آخر فصل گذشته لالیگا، بارسلونا اکنون 35 بازی متوالی است که در لیگ شکست نخورده است. جالب اینجاست که آخرین باخت این تیم مقابل مالاگایی رقم خورد که شب گذشته حرفی برای گفتن نداشت. تیم والورده پیشتر از رکورد شکست ناپذیری تیم گواردیولا عبور کرده بود و حالا فاصله‌ای با ثبت یک رکورد تاریخی در زمینه شکست ناپذیری در لالیگا ندارد. در حال حاضر این رکورد متعلق به رئال سوسیداد طی فصل‌های 1978/79 و 1979/80 با 38 هفته متوالی نباختن در لالیگاست و این یعنی تیم والورده تنها به نباختن در چهار بازی دیگر نیاز دارد تا این رکورد را بشکند.

اما دیگر رکوردی که در دسترس این تیم است، شکست ناپذیری در بازی‌های خارج از خانه لالیگاست. در حال حاضر بهترین رکورد از نظر نباختن در بازی‌های متوالی خارج از خانه لالیگایی متعلق به تیم پپ گواردیولا در فصل 2010/11 است که در 16 بازی شکست نخورد. تیم والورده هم اکنون 15 بازی متوالی است که در خانه حریفان شکست نخورده و در صورتی که در سانچز پیسخوان هم نبازد، با این رکورد برابری می‌کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.