پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تئوری تبانی برای کدام می تواند باشد؟ قضاوت با شما

زمان ارسال : جمعه 24 فروردین 1397
در حالی که شور و هیجان خاصی در ارتباط با قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیش از انجام آن در سرتاسر جهان برقرار بود و علاقمندان به تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیورپول و آ اس رم در انتظار شناحتن تیم مقابل خود در این مرحله دشوار بودند، منتشر شدن تصاویری عجیب، باعث پیدایش همهمه و جنجال های شدیدی شد.

تصاویری در فضای مجازی دست به دست می چرخید که روی قرعه تیم های بایرن مونیخ، لیورپول و آ اس رم با نشانه هایی رنگی علامتگذاری شده بود! تصاویری که پیش از این هرگز با آن روبرو نشده بودیم و صحبت کردن در ارتباط با آن بسیار سخت بود! چرا که در صورت اثبات تعمدی بودن نشانه گذاری ها، مهندسی در قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اثبات می رسید!

عجیب ترین اتفاق در این تصاویر و جنجال ها، عدم انتشار قرعه رئال مادرید بود! چرا که 3 تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی هرکدام به نحوی عجیب قرعه هایشان با نشانه گذاری مشخص شده بودند و مادریدی ها تنها قرعه مجهول این مراسم ویژه به شمار می آمدند!

رئال مادرید پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار برگشت برابر یوونتوس و آن شب جنجالی از سوی جورجیو کیه لینی مدافع با تجربه بیانکونری ها در اثر آن صحنه پنالتی مشکوک مورد اتهام پرداخت رشوه به داوران قرار گرفته بود و با دیدگاه منفی اذهان عمومی روبرو شده بود.

از این ماجرا عجیب تر، بلیط فروشی سایت باشگاه آ اس رم بر روی صفحه اول خود در شب گذشته بود که به طرزی غیر قابل باور برای دقایقی شروع به فروختن بلیط دیدار تیم خود برابر لیورپول در مرحله نیمه نهایی کرده بود که دست آخر با قرعه کشی صورت گرفته این دو تیم با یکدیگر برخورد کردند تا شایعه ها و هجمه های انتقادات علیه یوفا اوج بگیرد!

اتفاقات رخ داده به نظر چندان اتفاقی نمی آید، بلیط فروشی باشگاه آ اس رم پیش از برخورد با لیورپول در شب پیش از قرعه کشی و لو رفتن تصاویر قرعه های نشانه گذاری شده در مرحله نیمه نهایی می تواند باعث رسوایی تازه ای برای یوفا و کارکنان آن باشد! چرا که این اتفاقت به طرزی بسیار عجیب مشکوک هستند و قطعا در آینده ای نزدیک ابعاد دیگری از آن فاش خواهند شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.