پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بمب خرید تابستانی؛ صلاح خواستار پیوستن به بارسلونا شد!

زمان ارسال : چهارشنبه 16 خرداد 1397
نماینده های محمد صلاح با باشگاه بارسلونا برای خرید این بازیکن تماس گرفته اند.

به نقل از آس، ایجنت های محمد صلاح این بازیکن مصری را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده اند و بارسلونا هم در حال بررسی وضعیت این بازیکن و مبلغی که باید برای خریدش هزینه کند، است.

محمد صلاح بهترین گزینه آبی اناری ها در صورت ناکامی در خرید آنتوان گریزمان محسوب می شود و بارسلونا آماده است تا مذاکره برای جذب این بازیکن را آغاز کند. نماینده های صلاح و مدیران باشگاه بارسلونا ملاقات هایی داشته اند تا به ارزیابی آینده این بازیکن و حضور احتمالی اش در نوکمپ بپردازند. بارسلونا که در حال حاضر مذاکرات با گریزمان را هم دنبال می کند، تمایل دارد که برای فصل بعد بر قدرت خط حمله تیم خود بیافزاید تا جای خالی که فصل گذشته با جدایی نیمار شکل گرفت و حضور عثمان دمبله هم نتوانست آن را پر کند، بالاخره با یک مهاجم تمام عیار و باتجربه پر شود.
در صورت نیامدن گریزمان، صلاح گزینه جانشینی این مهاجم فرانسوی است. این مهاجم مصری موفق شد تا در فصل گذشته با به ثمر رساندن 32 عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند. علاوه بر این صلاح به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر هم انتخاب شد و نقشی کلیدی در رسیدن لیورپول به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرد. حتی خیلی ها دلیل اصلی شکست لیورپول در بازی فینال برابر رئال را مصدومیت زودهنگام این ستاره مصری می دانند. صلاح همچنین نقش اصلی در رسیدن مصر به جام جهانی 2018 را ایفا کرد.

لیورپول برای فروش این بازیکن بیش از 100 میلیون یورو می خواهد و گفته می شود که سرخپوشان آنفیلد در تلاشند تا با خرید نبیل فکیر از هم اکنون جانشین صلاح که احتمالا جدا خواهد شد را پیدا کنند. با حضور فکیر، لیورپول احتمالا به پیشنهادات برای خرید صلاح گوش خواهد داد و باشگاه بارسلونا درصدد است تا متوجه شود برای خرید این بازیکن تقریبا چقدر باید هزینه کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.