پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنی به نام سرجی سمپر (نظرسنجی)

زمان ارسال : دوشنبه 29 مرداد 1397
سرجی سمپر مونتانیا (اسپانیایی: Sergi Samper Montaña؛ زادهٔ ۲۰ ژانویهٔ ۱۹۹۵) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است.
سمپر که تقریبا جزء بازیکنان کم سن و سال و جوان بارسلونا است، از سال 2013 به جمع آبی اناری ها پیوست؛ البته در آن سال تنها برای بارسلونا B بازی کرد و در سال 2014 به تیم اصلی ملحق شد. سرجی سمپر مونتانا متولد 20 ژانویه 1995 است و از آنجایی که در بارسلون متولد شده، می توان او را یک کاتالانی واقعی دانست. او موهایی صاف، روشن و بور دارد که بر زیبایی های ویژگی ظاهری او می افزاید.

هر چند سرجی فصل گذشته در بازی های کمی حضور داشت، اما با بررسی عملکرد او طی این دو سال بخصوص بازی های پیش فصل، در می یابیم که به ندرت دچار اشتباه می شود و اگر این پیشرفت به خوبی ادامه پیدا کند شاید بتوان اطمینان داشت که او هم مانند سایر ستارگان آبی اناری، با ارائه بازی های تماشایی و بی نظیر خود، شب های به یاد ماندنی را در نیوکمپ رقم بزند.

لازم به ذکر است که سمپر پیش از ورود به عرصه فوتبال، تنیس را هدف ورزشی خود قرار داده بود و می توانست یک تنیسور حرفه ای شود! تمام کسانی که بازی های او را در باشگاه تنیس "بارکینو" دیده اند، عملکرد او را تحسین و تایید کرده اند. اما پدر بزرگ او، با یک آزمون در مدرسه فوتبال بارسا آینده او را تغییر داد و او را وارد دنیای فوتبال کرد.

سرجی سمپر همواره قابلیت ها و استعداد های خود در فوتبال را نشان داده است و هوش سرشار خود را در این عرصه ورزشی به اثبات رسانده است، اما هنوز نتوانسته انتظار مربیانی که او را پرورش داده اند را برآورده سازد و به آن بازیکنی تبدیل شود که آن ها می خواهند. جوردی کاندوم، سرجی دومنک، ویکتور سانچز، گارسیا پیمینتا و اسکار گارسیا کسانی بودند که مسیری ایده آل را برای تکامل یک نوجوان باز کردند و به او فرصت دادند تا پیشرفت کند و خود را به اثبات برساند.

بدون شک او جز برترین بازیکنان نسل جدید و شگفت انگیز دنیای فوتبال است. کسی که ممکن است یکی از بهترین های تاریخ اخیر باشگاه باشد. وی با 181 سانتی متر قد، ویژگی هایی چون: ارسال پاس های دقیق، بازی سازی در عقب زمین و تداوم بخشیدن به بازی دارد. سمپر دارای هوش تاکتیکی سرشاری است، هر چند هنوز از لحاظ جسمی و روانی به بلوغ نرسیده است و همچنان جای رشد دارد. او در سن 16 سالگی تحت آموزش پپ گواریدولا قرار گرفت و هیچگاه در توسعه عملکرد و تکنیک های او انتهایی دیده نشد و همواره جای پیشرفت دارد. اما متاسفانه او نیز همانند سایر هم تیمی های نسل خود قربانی رکود لاماسیا و ماجرای ترک آن توسط بهترین مربیان خانه شد.

با این حال، چشم انداز حضور او در ترکیب تیم برای فصلی که پیش رو است، چندان امیدوار کننده نمی باشد. چرا که لوئیز انریکه در پیش فصل نشان داد که ترجیح می دهد در خط میانی به جای او از بازیکنان دیگری استفاده کند. بازیکنانی با کیفیت و استعداد او در زمان "Segunda B" است که هرگز هدر نمی روند. کسانی که می توانند تیم خود را به بهترین و بالاترین سطح ممکن برساند.

در هر صورت، صرف نظر از اینکه در آینده برای این بازیکن چه رخ خواهد داد، همه ما با علاقه و اشتیاق هر چه تمام تر بازی های او را دنبال می کنیم به امید اینکه روزی بتواند خود را به بازیکنی حرفه ای تبدیل کند و جمعیت عظیمی را در نیوکمپ به احترام خود از صندلی هایشان بلند کند.
امیدوارم این بازیکن به یکی از بهترین ها در پست خودش تبدیل شود. می گویند که بارسلونا فراتر از یک باشگاه هست و من می خواهم از شما درخواست کنم تا حامی این پسر باشید تا به اوج برسد. مطمئناً تأثیرگذار می باشد.
به نظر شما آیا سمپر باید بماند یا برود؟ لطفاً با دلیل اعلام کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.